Naslovna > Vijesti > Poželjan poslodavac

Škoda

Poželjan poslodavac

Kao sve poželjniji poslodavac, ŠKODA bilježi značajan rast broja zaposlenika.

Češki proizvođač automobila dosegnuo je prošle godine brojku od 25.800 zaposlenih, što je najviše od osnivanja ove kompanije. Po sastavu zaposlenika ŠKODA je internacionalna, jer u njoj rade saradnici iz 37 zemalja.

 

„2011. nije bila rekordna godina samo po našim prodajnim brojkama, već i po broju naših zaposlenika.  Nikada do sad nismo imali toliko mnogo novih zaposlenika, niti toliki broj ukupno zaposlenih kao u 2011.godini“, rekao je Škodin član Uprave zadužen za ljudske resurse, Bohdan Wojnar. „Ovakav razvoj jasno izražava našu strategiju rasta 2018. U narednim godinama ćemo ubrzati tempo i globalno povećati godišnju prodaju na  najmanje 1,5 milion vozila. Ovaj cilj možemo postići ulaganjem u ljudske potencijale i pravilnim rasporedom radnih zadataka u svim područjima kompanije – od dizajna do proizvodnje. Pri tome ulažemo značajna sredstva u dodatno školovanje postojećih kadrova, kao i u zapošljavanje mladih ljudi“, dodaje Bohdan Wojnar.

 

O tome, koliko ŠKODA postaje sve privlačniji poslodavac, najbolje svjedoči brojka od preko 21.000 kandidata, koliko ih je apliciralo za radna mjesta u 2011.godini. I ovdje je očigledna sve veća internacionalizacija kompanije: kandidati, naime, dolaze iz čak 24 zemlje svijeta.

 

Kod zapošljavanja novih saradnika češka marka  pristupa inovativnim metodama: tako je ŠKODA preko facebooka lansirala animirani film pod naslovom ‚Curriculum Vitae’, koji na transparentan i emotivan način govori o razvojnim mogućnostima Škodinih saradnika.   Za ovaj potez kompanija je dobila renomiranu nagradu za „Najbolji reklamni spot Njemačke 2011“, kao i nagradu za najbolji korporativni video-uradak „OttoCar 2011‘.


ŠKODA, osim toga, intenzivno ulaže u segment stručnog usavršavanja svojih saradnika: u posljednjih 12 mjeseci održano je čak 3.600 stručnih školovanja, u kojim je sudjelovalo 80.000 polaznika. Uzorna socijalna politika ŠKODE značajno pridonosi visokom stepenu zadovoljstva njenih saradnika. „Socijalna politika kompanije ŠKODA uveliko nadilazi okvire relevantnih zakonskih zahtjeva“, naglašava Bohdan Wojnar.

 

ŠKODA također podstiče kreativni i inovacijski potencijal zaposlenika: tako je u okviru   programa za upravljanje idejama, Z.E.B.R.A. zabilježeno 11.000 novih prijedloga za optimiranje, koje bi osigurale uštedu od čak 305 miliona čeških kruna.
Školovanje i stručno usavršavanje mladih kadrova nalazi se u fokusu Škodinih aktivnosti: trenutno se u Škodinoj poslovnoj školi za svoje buduće poslove obrazuje 900 učenika, dok visoku školu ovog proizvođača pohađa 900 studenata. 
ŠKODA, osim toga, sarađuje s različitim fakultetima u zemlji i inostranstvu: posljednji primjer je saradnja s kineskim univerzitetom Tongji u Šangaju, kao podsticaj za akademsko istraživanje i talentovane studente ove visoke škole. 
 

Datum objave: 27/01/2012
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook