Broj novih automobila koji će te takmičiti za titulu automobila godine u Evropi je čak 39, što je za 10 modela više u odnosu na prošlu godinu. Međutim ovo je u razumljivo s obzirom na situaciju koja je pogodila svijet 2020. godine. Kako bi automobil mogao da konkuriše za ovu nagradu potrebno je da se nalazi u prodaji na tržištima najmanje 5 država Evrope, zbog toga se recimo, Genesisovi modeli nisu našli na ovom spisku. Konačni spisak modela koji će se dalje takmičiti je: Aiways U5, Audi e-tron GT, Audi Q4 e-tron, BMW Serija 2 Coupe, BMW Serija 2 Active Tourer, BMW i4/Serija 4 Gran Coupe, BMW iX, Cupra Born, Dacia Spring, DS 4, DS 9, Ford Mustang Mach-E, Honda HR-V, Hyundai Bayon, Hyundai Ioniq 5, Kia EV6, Lexus NX, Lynk & Co 01, Maserati MC20, McLaren Artura, Mercedes-Benz C klasa, Mercedes-Benz Citan/Renault Kangoo, Mercedes-Benz EQS, MG EHS, MG Marvel R, Nissan Qashqai, Opel Mokka, Peugeot 308, Renault Arkana, Renault Megane E-Tech, Škoda Enyaq iV, Škoda Fabia, Subaru Outback, Tesla Model Y, Toyota Highlander, Toyota Yaris Cross, Volkswagen Caddy, Volkswagen ID.4 i Volkswagen T7 Multivan.
Dalja procedura ka izboru pobjednika sastojaće se od skraćivanja ovog spiska na samo 7 finalista, od strane stručnog žirija iz svijeta autoindustrije, koje će se održati 29. novembra. Nakon toga bi u februaru trebao biti proglašen pobjednik koji će ponosno ponijeti titulu najboljeg evropskog automobila godine. Običaj do početka pandemije prošle godine bio je da pobjednik bude proglašen tokom sedmice automobila u Ženevi, ali nakon otkazivanja ovog događaja i za narednu godinu, ostaje da se vidi na koji način će biti proglašen najbolji automobil. Inače prošlogodišnji pobjednik je Toyota Yaris.