Naslovna > Auto moto sport > Pravila i bodovanja

Red Bull Air Race – Rovinj

Pravila i bodovanja

Da li ste spremni za Red Bull Air Race vikend u Rovinju? Vrijeme je da se upoznate sa svim pravilima da bi ste u potpunosti uživali u trci…

Red Bull Air race je spreman za Rovinj! U subotu, 12. aprila na rasporedu su kvalifikacije u kojima neće biti nikakvih kalkulacija! Dvanaest odličnih pilota bore se jedni protiv drugih, te protiv štoperice za što bolji plasman i poredak. Na osnovu toga formira se tzv. runda TOP 12.  Šta je TOP 12?

 

Uzbudljivo i neizvjesno

 

TOP 12 otvara takmičenje u nedjelju 13. aprila. Šestorica najbržih iz subotnje kvalifikacije boriće se protiv šestorice najsporijih iz kvalifikacija. Parovi će se formirati po principu prvi protiv dvanaestog, drugi protiv jedanaestog… Nakon toga slijedi slijedi SUPER 8, odnosno porba šestorice pobjednika ovih dvoboja protiv dvojice gubitnika sa najboljim vremenom. Za preostalu četvoricu najsporijih trka završava.

 

 

 

 

 

 

 

Osmorica pilota koji će se plasirati u SUPER 8 ponovo će se trkati između sebe i protiv štoperice, a četvorica najbržih ulaze u veliko finale. Final 4 donosi završni obračun najboljih, a najbrži među njima odnosi pobjedu te maksimalnih 12 poena u poretku Svjetskog prvenstva. Bodove na trci osvaja osam najboljih pilota, tačnije svi oni koji će se plasirati u Super 8.

 

Stroga pravila

 

U ovom uzbudljivom takmičenju pravila su izuzetno stroga, a neke greške se ne praštaju i mogu da donesu diskvalifikaciju, te kaznene sekunde. Cilj je preletjeti stazu na kojoj se nalaze vazduhom punjeni piloni, odnosno zračna vrata u pto kraćem vremenu a pri tome treba napraviti što manje grešaka. Ukupna dužina staze iznosi 5 kilometara.

 

 

Did not finish

 

Kategorija DNF bilježi se u idućim slučajevima:

  • Udarac u pilon. Kad god avion dotakne pilon, za dotičnog pilota trka je gotova.
  • Odstupanje od smjera. Kada letna putanja odstupa od staze trke, letni ciklus se prekida
  • Prekoračenje ograničenja startne brzine. Ako avion prekorači ulaznu brzinu od 370 km/h kroz startna vrata let se prekida.
  •  Kazna za težinu. Nakon trke mjeri se težina aviona i pilota. U slučaju da pilot i avion nemaju minimalnu težinu, letni ciklus se proglašava nevažećim, odnosno DNF.
  • Prekoračenje faktora maksimalnog opterećenja. Ako telemetrijska analiza ili analiza nakon leta pokaže da je pilot prekoračio maksimalni dopušteni faktor opterećenja od 10 G.

Tu su i kazenene sekunde koje se dodjeljuju za neispravan let:

  •  Let na prevelikoj visini (2 kaznene sekunde) - let iznad vrha pilona
  •  Neispravan nagib leta kroz dvostruka vrata ( 2 kaznene sekunde) - let s bočnim oštrim uglom prilikom prolaska kroz dvostruka vrata
  •  Dimni prekršaj (1 kaznena sekunda) - dodjeljuje se ako avion ne ispušta dim tokom trke.Ova kazna dodjeljuje se nezavisno o tome je li utvrđen tehnički problem.
Datum objave: 01/04/2014
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook