Naslovna > Teme > Predstavljanje novog vizuelnog identiteta

Toyota

Predstavljanje novog vizuelnog identiteta

Toyota je predstavila novi vizuelni identitet brenda u Europi s prerađenim verzijama loga i tipografije.

Ovo označava novo doba za Toyotu, u njenom prelasku iz proizvođača automobila u pružaoca usluga mobilnosti. Novi dizajnerski jezik je tečan u svakom digitalnom i fizičkom dodiru sa strankom i prilagođen je različitim strankama koje se susreću sa brendom privučeni sve većom ponudom proizvoda i usluga za mobilnost. Novi vizuelni identitet oblikovan je na temelju četiri ključna načela: usmjerenost prema naprijed, spremnost na mobilnost, naglašeniji premium osjećaj i dosljednost u svim granama i segmentima poslovanja.

 

 

 

Toyotin novi logo ogoljen je na jednostavni 2D dizajn, izostavljeno je ime Toyota, jer je znak sam po sebi dobro poznat širom Evrope. Ovaj dizajn komunicira jednostavnost, transparentnost i savremenost te je savršeno prilagođen digitalnom prostoru, ali podjednako je efikasan i u fizičkom svijetu. Novi logo će se koristiti u svim vidovima komunikacije, dok će aktuelni logo i dalje koristiti za vozila. Važeći vizuelni identitet maloprodajne mreže će ostati na snazi, ali će ući u razmatranje u kontekstu Toyotine strategije razvoja mreže 2025.

 

 

Novi vizuelni identitet upotpunjen je razgranatom tipografijom, tipom slova Toyota Type, namijenjenom podjednako on-line i off-line okruženju, stvarajući otvoren odnos sa strankama.  Time je učinjen novi iskorak u digitalnoj spremnosti na putu prema online maloprodaji u Evropi, što je smjer kojim kompanija kreće.

 

 

Novi logotip donosi i veću jasnost i dosljednost kroz sva područja Toyotinog poslovanja, uključujući promjene imenovanja – Toyota Insurance Management se odsad zove Toyota Insurance Services* šireći svoje poslovanje kroz porast internetskih usluga i novih proizvoda za mobilnost. Na području polovnih automobila, program Toyota Plus sada postaje Toyota Approved Used.

 

 

"Razvili smo novi vizuelni dizajn brenda misleći na „sutra". Naš je fokus stvaranje sve boljih veza sa strankama, omogućavajući im da drže korak s brzim širenjem Toyotinih elektrifikovanih vozila, usluga mobilnosti i online maloprodaje. Dizajn je izmijenjen radi boljeg povezivanja sa strankama kroz cijeli niz dodirnih tačaka, a biće ga moguće, po prvi put, vidjeti prilikom predstavljanja novog Yarisa Hybrid, potpuno nove, 4. generacije našeg inovativnog gradskog automobila."- rekao je Didier Gambart, Potpredsjednik za prodaju, marketing i iskustvo stranaka u Toyota Motor Europe.

Datum objave: 21/07/2020
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook