Nakon što je prošle sedmice najavio svoje planove za elektrifikaciju, Maserati je danas zvanično prikazao i dugo očekivani SUV model Grecale. Treba podsjetiti da je njegova promocija trebalo da bude održana još 16. novembra prošle godine u Milanu, ali je tada odlučeno da se ona odloži zbog globalne nestašice poluprovodonika. U svakom slučaju, Grecale, koji je nazvan po vjetru sa Mediterana, je SUV manji od aktuelnog modela Levante, bazira se na Giorgio platformi koju između ostalog koristi i Alfa Romeo Stelvio, a proizvodiće se u Cassino fabrici u Italiji. Tačnije, Grecale je dugačak 4846 mm, širok 1948 mm, visok 1670 mm i ima međuosovinsko rastojanje od 2901 mm. Ovdje treba napomenuti da verzije Grecale Modena i Grecale Trofeo imaju za 34 mm širi trag točkova u odnosu na osnovnu verziju Grecale GT.
Novi SUV će po ranijim najavama imati najbolji odnos snaga/težina u klasi, laganu platformu i "superiorno upravljanje". Najjači Grecale je verzija Trofeo sa 3,0 litarskim twin-turbo V6 motorom sa 523KS i 620 Nm, najveća brzina mu je 285 km/h, dok od 0 do 100 km/h “sprinta” za 3,8 sekundi. U gami se nalaze i Grecale GT i Grecale Modena sa 2,0 litarskim četvorocilindričnim mild-hybrid pogonom (sa 296KS i 450 Nm odnosno 325KS i 450 Nm). Grecale GT i Grecale Modena postižu 240 km/h, a do 100 km/h ubrzavaju za 5,6 odnosno 5,3 sekunde. Sve varijante inače imaju pogon na sva četiri točka. Takođe, tu su i dva displeja u unutrašnjosti od 12.3 i 8.8 inča, kao i pet modova vožnje – Comfort, GT, Sport, Race, Off road. Grecale će između ostalog konkurisati Porscheovom Macanu, dok se tržišni start najavljuje za treći kvartal ove godine.
Svaki model Maseratija, od SUV-a Grecale do superautomobila MC20, imaće električnog pandana u budućnosti. Električni Maserati modeli će biti dio Folgore asortimana, što će biti oznaka proizvođača automobila za njihove EV modele. Električna verzija novog Grecale SUV-a bi trebalo da stigne 2023. godine, dakle godinu dana nakon standardnog modela.