Poslije podužeg posta, odnosno gašenja proizvodnje modela LM002, Lamborghini je ponovo službeno ušao među proizvođače SUV vozila. Naravno, pojam SUV vozilo je preširok jer je Ursu zapravo unikatan u svakom pogledu.
Tokom pressice moglo se čuti da je Urus pravi sportaš zaroboljen u karoseriji SUV vozila. Dugo najavljivani Lamborghinijev SUV dolazi na VW MLB platformi a na kojoj se već proizvode Audi Q7, Porsche Cayenne i Bentley Bentayga. U skorije vrijeme istu će osnovu koristiti i nova generacija VW Touarega.
Dizajn karoserije u skladu sa svim ostalim modelima Lamborghinija iako se radi o sasvim drugačijoj klasi automobila. Kako vanjski tako oduševljava i unutrašnji dizajn. Bez ikakvog se pretjerivanja može reći da kokpit asocira na one prisutne u najnovijim putničkim avionima.
Za sada se u ponudi nalazi samo jedan ali vrijedan motor. Radi se o 4.0 litrenom V8 twin-turbo benzincu izlazne snage 650 KS i maksimalnog obrtnog momenta 850 Nm. Snaga se na sva 4 točka prenosi preko ZF mjenjača sa 8 stepeni prenosa. Iako je motor opterečen sa masom od 2.2 tone ubrzanje iz mjesta do 100 km/h traje 3,6 sekundi dok do 200 km/h 12,8 sekundi. Maksimalna brzina probija pshihološku granicu od 300 km/h, preciznije 305 km/h.
Recimo da u određenim uslovima centralni diferencijal na zadnje točkove može poslati do 87% trenutno raspoložive snage.
Nešto kasnije u ponudu ulazi i hybridna verzija sa više snage ali i manjom prosječnom potrošnjom benzina.
Prvi primjerci kupcima će biti isporučeni s početkom naredne godine po očekivanoj cijeni za bazni model od 170.000 eura...