Naslovna > Vijesti > Predstavljen novi SUV - brend gradskih automobila ulazi u novu eru

Smart #1

Predstavljen novi SUV - brend gradskih automobila ulazi u novu eru

Potpuno novi SUV broj 1 označava tranziciju Smarta u potpuno električni brend, sa potpuno novom, do sada najvećom platformom brenda, ispod koje donosi impresivnu tehnologiju...

Novi Smart #1 električni crossover predstavlja početak nove ere za brend gradskih automobila. Ovaj kompaktni EV je prvi automobil razvijen u zajedničkom vlasništvu Daimler-Geelyja i označava tranziciju Smarta u potpuno električnog proizvođača. Baziran je na potpuno novoj električnoj arhitekturi kompanije Geely, nazvanoj SEA. Ovo će podržati Smartov nadolazeći novi asortiman, dok #1 takođe postavlja predložak za budući smjer dizajna brenda. Smart #1 je instaliran sa baterijom od 66kWh, za navedeni domet do 440km. Vjerovatno će vremenom biti dostupne i pristupačnije, manje opcije baterija.

 

 

 


Sa mogućnošću brzog punjenja od 150 kW, baterija automobila od 66 kWh može se napuniti  10-80 odsto za manje od 30 minuta, dok će se priključenjem na AC punjač od 22 kW vratiti na 10-80 odsto napunjenosti za otprilike tri sata. Baterija napaja jedan motor postavljen pozadi, koji proizvodi 268 KS i 343 Nm obrtnog momenta, i iako Smart nije naveo vrijeme od 0 do 100, potvrdio je maksimalnu brzinu od 180 km/h. Sa težinom od 1.820 kg, broj 1 bi trebao biti u stanju da ubrzava za manje od sedam sekundi.

 

 

 

Sa dužinom od 4,27 metara, broj 1 je najveći Smart ikada, naglašavajući da će se brend proširiti izvan svojih korijena gradskih automobila u još veće segmente. Za razliku od koncepta br. 1 sa četiri sjedišta, proizvodni broj 1 je potpuno SUV sa pet sjedišta, a naglasak stavlja na praktičnost i stil. Tome pomaže međuosovinsko rastojanje od 2,75 metara, koje je relativno dugačko s obzirom na ukupnu dužinu automobila i trebalo bi da pomogne da se maksimalno poveća prostor za putnike unutra. Smart tvrdi da, iako je broj 1 po veličini sličan MINI Countryman-u, unutra ima prostora koliko i Mercedes E-Klasa executive limuzina. Broj 1 takođe ima prednji prostor za odlaganje od 15 litara u nosu i konvencionalni prtljažnik koji nudi do 411 litara prostora.

 


Jedna oblast koja je vrlo bliska konceptu #1 je stajling automobila. Ovaj novi SUV naglašava Smartov budući smjer dizajna, sa glatkim površinama, jednostavnim svjetlosnim potpisom sprijeda i pozadi i elegantnim dizajnom krova koji se spušta preko C stubova automobila. Prikazani automobil „broj 1“ vozi se na 19-inčnim alu naplatcima. Ovaj savremeni izgled bio je veliki fokus za Smart, a isto je i iznutra, sa minimalističkim dizajnom i osjećajem. Na instrument tabli dominira centralni ekran osjetljiv na dodir od 12,8 inča koji takođe stavlja poseban fokus na povezivanje jer se infotainment može nadograditi putem ažuriranja softvera. Pridružuje mu se 9,2-inčna full HD digitalna instrument tabla i 10-inčni head-up ekran.

 


Iako Smart još nije naveo cijene za broj 1, brend je naglasio da će biti konkurentan konkurentskim električnim vozilima kao što su Hyundai Kona Electric i Volkswagen ID.3. Volvo će proizvesti vlastiti mali električni SUV na istoj platformi, a Smart će biti pozicioniran kao jeftinija alternativa ovome. Sve ovo ukazuje da će broj 1 koštati od oko 38.000 evra kada bude u prodaji kasnije ove godine.

Datum objave: 08/04/2022
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook