Naslovna > Izdvajamo iz sadrzaja > Predstavljeni eko-prijateljski pneumatici

Continental

Predstavljeni eko-prijateljski pneumatici

Njemački proizvođač prikazao je na sajmu IAA Mobility u Minhenu novi koncept pneumatika, koji će se praviti od recikliranih i prirodnih materijala u cilju smanjenja zagađenja...

Cijela automobilska industrija trenutno se nalazi na putu postepenog prelaska na nove mehanizme pogona vozila i smanjenje emisije štetnih gasova i zagađenja atmosfere. Veliki broj vodećih svjetskih proizvođača automobila već je predstavio ili radi na novim automobilima sa električnim pogonom, dok su pojedini predstavili ili najavili i projekte sa drugim pogonima poput hidrogenske energije. Ovaj trend najjasnije je uočljiv na prošlosedmičnom sajmu automobila u Minhenu, koji je protekao u znaku prelaska na obnoviljive izvore energije što se tiče pogona vozila.

 

 

 

 

 


Međutim ova pojava nije prisutna samo kod proizvođača vozila, nego i kod kompanija koje proizvode samo određene segmente vezane za automobila. Tako je njemački brend, koji se bavi proizvodnjom pneumatika, na istom sajmu predstavio koncept za budućnost, na kojem bi se mogli voziti automobili. U cilju podizanja ekološke i društvene odgovornosti, Continental je prikazao „Conti GreenConcept“, koji objedinjuje smanjenje potrošnje resursa, korištenje recikliranih materijala, prirodnih materijala, povećanja efikasnosti i produžavanje radnog vijeka pneumatika, sve u cilju smanjenja zagađenja. Sudeću po izjavama iz Continentala, više od pola korištenih sirovina za proizvodnju je ili reciklirano ili iz obnovljivih izvora, a 35 % Conti GreenConcepta takođe koristi obnovljive materijale. Među bio -materijalima koji se koriste su prirodni kaučuk od maslačka, pepeo ljuske riže te biljna ulja i smole - sve to dovodi do značajnog smanjenja materijala na bazi sirove nafte. Ovaj KOncept takođe koristi 17 % recikliranih materijala, uključujući obnovljeni čelik i obnovljenu čađu, kao i poliester iz recikliranih plastičnih boca za kućište gume. Ovaj projekat predstavljen je u okviru obećanja kompanije za proizvodnju pneumatika iz Njemačke da će do 2030. godine postati najnapredniji brend u svojoj grani na tržištu, kada je riječ o korištenju novih tehnologija i racionalnije potrošnje resursa.

Datum objave: 13/09/2021
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook