Rafinerija ulja Modriča predstavila je svoj asortiman na međunarodnom sajmu Automehanike u Frankfurtu, koji se ove godine održava od 13. do 17. septembra i predstavlja najvažniji sajam iz oblasti autoindustije, te pruža idealno okruženje za profesionalnu razmjenu informacija o tehnološkom razvoju i industrijskim trendovima za automobilsku industriju. Na štandu Rafinerije ulja Modriča predstavljeni su naši poznati brendovi, ulja OPTIMA i MAXIMA kao i usluga Private labeling koja zahvaljujući dobroj tehnološkoj opremljenosti, kao i tradiciji i iskustvu, daje mogućnost za proizvode koji će se na tržištu isticati kvalitetom i originalnošću.
Siniša Mijatović, načelnik Uprave za trejding i isporuku ulja istakao je da je nakon uspješnog nastupa u Kairu i konferencije u Londonu, dolazak na sajam Automehanike u Frankfurtu predstavlja treći veliki događaju u toku ove godine na kome Optima grupa predstavlja i promoviše ulja i maziva proizvedena u Rafineriji ulja Modriča. - Pored promocije ulja i maziva, cilj dolaska na ovaj sajam jeste i nastavak pregovora sa velikim svjetskim proizvođačima ulja i maziva na temu uslužnog punjenja njihovijh proizvoda u našoj rafineriji – navodi Mijatović.
Ističe i da je mladi tim koji je zaposleni u komercijalnom sektoru Optima grupe za prvih osam mjeseci tekuće godine ostvario rekordnu prodaju, prodajući proizvode na 26 tržišta širom svijeta.