Cilj ove kampanje je da se kupci umjesto direktne kupovine automobila odluče za pretplatu, po kojoj je recimo novi crossover Volvo XC40 dostupan po fiksnoj mjesečnoj pretplati od 498 evra, a u cijenu su uključeni registracija, osiguranje i usluge poput pomoći na putu ili čuvanja zimskih guma. Nešto robusniji i luksuzniji SUV XC90 se može dobiti po cijeni od 929 eura mjesečno.
Šveđani su program "Care by Volvo" predstavili još prošle godine u SAD, a cilj je bio da se privuče mlađoj kategoriji kupaca. Međutim, samo 15% ispitanika bilo zainteresovano za ovu uslugu. Pitanje je da li će Volvo uspeti da ovaj program uspješno plasira u Nemačkoj s obzirom da je cijena pretplate čak 40% viša od lizinga. Volvo je prošli mjesec ovaj program pokrenuo i u Kanadi, a projekat je razljutio dilere švedskog proizvođača koji smatraju da će ovaj program da zatvori njihove prodajne salone širom svijeta.