Naslovna > Teme > Pretplatite se...

Volvo

Pretplatite se...

Švedski proizvođač automobila je za svoje kupce spremio novu i neobičnu kampanju pod sloganom: “Nemojte da kupite ovaj automobil. Pretplatitese na njega"...

Cilj ove kampanje je da se kupci umjesto direktne kupovine automobila odluče za pretplatu, po kojoj je recimo novi crossover Volvo XC40  dostupan po fiksnoj mjesečnoj pretplati od 498 evra, a u cijenu su uključeni registracija, osiguranje i usluge poput pomoći na putu ili čuvanja zimskih guma. Nešto robusniji i luksuzniji SUV XC90 se može dobiti po cijeni od 929 eura mjesečno.

 


Šveđani su program "Care by Volvo" predstavili još prošle godine u SAD, a cilj je bio da se privuče mlađoj kategoriji kupaca. Međutim, samo 15% ispitanika bilo zainteresovano za ovu uslugu. Pitanje je da li će Volvo uspeti da ovaj program uspješno plasira u Nemačkoj s obzirom da je cijena pretplate čak 40% viša od lizinga. Volvo je prošli mjesec ovaj program pokrenuo i u Kanadi, a projekat je razljutio dilere švedskog proizvođača koji smatraju da će ovaj program da zatvori njihove prodajne salone širom svijeta.

Datum objave: 19/12/2018
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook