X1 u prodaju će prema tvrdnjama proizvođača do kraja ove godine, petosjedni SUV dobija ažuriranu verziju benzinsko-električnog hibridnog pogonskog sklopa koji koristi 225xe Active Tourer sa električnim dometom do 57km na WLTP test ciklusu. Snagu osigurava 1,5-litarski trocilindrični benzinski motor s turbopunjenjem od 123KS i 230Nm obrtnog momenta, u kombinaciji s električnim motorom postavljenim unutar sklopa zadnje osovine sa 94KS i 165Nm.
Zajedno, dva izvora napajanja daju kombinovani sistemski izlaz od 217KS i 386Nm najvećeg obrtnog momenta. Poprečno ugrađeni benzinski motor svoje rezerve šalje isključivo na prednje kotače putem šestostepenog pretvarača zakretnog momenta opremljenog automatskim mjenjačem, dok električni motor pokreće zadnje točkove. Dakle, radi se o postavki koja za X1 xDrive25e osigurava pogon na prednje, zadnje te sposobnost pogona na sva četiri točka, zavisno o načinu vožnje. BMW navodi da je za 0-100km/h potrebno vrijeme od 7 sekundi i maksimalnu brzinu od 160km/h.