Naslovna > Automobili > Alfa Romeo > Milano > Prvi električni automobil italijanskog brenda

Alfa Romeo Milano

Prvi električni automobil italijanskog brenda

Alfa Romeo Milano donosi potpuno novi dizajnerski pristup, koji će se takođe primijeniti na buduće modele brenda...

Alfa Romeo je predstavila svoj novi kompaktni SUV, Milanom koji donosi potpuno novi i hrabar dizajn, što je prava promjena za italijanski brend. Pored dvije električne varijante, Alfa će takođe ponuditi i hibridnu verziju ovog modela. Interesantno je da je prvobitno planirano da se ovaj mali SUV zove Brennero, ali je tokom marketinške kampanje preimenovan u Milano, kao omaž drugom najvećem gradu u Italiji. Na prvi pogled, vanjski dizajn novog italijanskog SUV-a može se opisati kao nekonvencionalan i hrabar. Prednji dio vozila ističe se po neobičnoj postavci svjetala u tri nivoa, dok su glavna svjetla obavijena LED dnevnim svjetlima. Takođe, uočljiva trokutasta rešetka ima različit dizajn u zavisnosti od izabrane verzije.

 

 

 

 

Zadnji dio novog Alfa Romea Milano podjednako je impresivan kao i prednji, jer za razliku od drugih modela Alfa Romea, krasi ga svjetlosna traka koja se savija na rubovima. Umjesto klasičnog logotipa, tu je samo natpis imena brenda. Primjetna je i skraćena forma poklopca prtljažnika, inspirisana starom Giulijom TZ, a što se dimenzija tiče, novi Alfa Romeo Milano je dugačak 4,17 metara, širok 1,78 metara i visok 1,5 metara. Prtljažnik u najmanjoj verziji Milana nudi solidan kapacitet od 400 litara, s posebnim pretincem za kabl za punjenje u slučaju električnih modela.

 


Uticaj radikalnog dizajnerskog jezika vidljiv je i u unutrašnjosti vozila gdje je komandna ploča posebno oblikovana kako bi bila što više usmjerena prema vozaču, što je naročito uočljivo na centralnoj konzoli. Novi talijanski SUV unutar kabine koristi uobičajene sisteme modernih automobila, a tu su digitalna instrument tabla veličine 10,25 inča, kao i centralni ekran multimedijalnog sistema iste dijagonale. Još jedan zanimljiv vizuelni detalj su ventilacioni otvori na rubovima prednje armature, oblikovani poput četverolisne djeteline.

 


Milano je dostupan s dva električna pogonska sklopa i jednim hibridnim, koji su poznati iz nekoliko drugih Stellantisovih modela. Slabija električna varijanta je slična onoj koju možemo vidjeti kod Peugeota 2008, s kojim Milano dijeli nekoliko karakteristika. Ova verzija dolazi s električnim motorom od 156 KS, koji se napaja baterijom od 54 kWh, pružajući autonomiju od 410 kilometara prema WLTP standardu, a najjača verzija nosi naziv Veloce i opremljena je motorom snage 240 konjskih snaga. Ovaj model može primati struju na punjaču brzinom do 100 kW, što znači da punjenje baterije od 10 do 80 posto traje manje od 30 minuta, a obje električne verzije imaju pogon samo na prednjoj osovini.

 


Italijanski proizvođač će takođe ponuditi varijantu sa hibridnim motorom, a nedavno predstavljeni blagi hibrid premijeru je imao u Peugeotu 3008. Radi se o trocilindarskom benzinskom motoru zapremine 1.2 litra, koji uz turbopunjač promjenjive geometrije razvija 136 KS. Za razliku od zupčastog remena, ovaj motor koristi lanac u razvodnom mehanizmu, što je trajnije rješenje, posebno u poređenju s prethodnim Pure Tech trocilindrašem. Ovaj motor radi zajedno s električnim motorom od 28,5 KS integrisanim u automatski mjenjač s dvostrukim kvačilom i šest stepeni prenosa. Takva konfiguracija omogućava da Milano u 50 odsto gradske vožnje koristi isključivo električni pogon. Za sada, Alfa Romeo nije otkrila performanse ove verzije, ali znamo da je maksimalna brzina u električnom režimu 150 km/h. Međutim, Milano uz hibridnu verziju može ponuditi Q4 pogon na sve točkove. Proizvodnja Milana će se očekivano odvijati u Fiatovoj, odnosno Stellantisovoj fabrici u poljskom Tychyu. Alfa nije objavila službene cijene, ali se očekuje da će hibridni Milano imati početnu cijenu od oko 30.000, a slabiji električni model oko 40.000 evra.
 

Datum objave: 11/04/2024
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook