Aerodinamičniji dizajn, potpuno redefinisano vješanje, veća snaga i viši nivo dinamike u vožnji su epiteti sa kojima Lamborghini ističe najvažnije kvalitete redizajniranog Aventadora S. Redizajn je izveden u duhu Superveloche modela iz 2015. godine (limitiran na 600 jedinica), koji je ujedno bio i najjača serijska verzija Aventadora sa 750 KS. Po uzoru na njega Italijani su odlučili da dodaju odrednicu „S“, kako bi jasno razdvojili modele prije i poslije redizajna. Podsjećamo da je originalni Aventador iz 2012. godine u najstandardnijoj serijskoj verziji raspolagao sa 700 KS. Sa aktuelnim redizajnom je dobio 40 KS više. Velika novost je i uvođenje upravljanja na sva četiri točka. To je prvi put u istoriji Lamborghinija da jedan njegov model ima ovaj sistem upravljanja. Dizajnersko šminkanje je osvježilo Aventador, ali ga i učinilo agresivnijim i aerodinamičnijim. Kao uzor, italijanskim dizajnerima je poslužio Superveloche model. Prednji branik je dobio agresivniju formu sa naglašenijim spliterom i redefinisanim, većim otvorima za dovod svježeg vazduha. Pozadinu sada krasi masivniji difuzor vazduha, koji omogućava optimalaniji protok vazduha oko zadnjeg dijela vozila i povećava silu prianjanja (downforce) na točkove zadnje osovine pri visokim brzinama. Zadnji branik je potpuno redefinisan, a umjesto dva otvora za odvod toplog vazduha sada su tu četiri nešto manja. Dosadašnji šestougaoni izduvni otvor, u kojem su se spajale četiri izuvne cijevi, transformisao se u novu trosegmentnu formu koja je prema tvrdnjama Italijana 20% lakša od dosadašnje. Prepoznatljive Aventadorove „štopke“ su zadržale karakterističnu LED grafiku, ali i izgubile bijele segmente od svjetala za vožnju unazad. Iznad njih je ostalo sakriveno aktivno zadnje krilo, koje se automatski postavlja u jedan od tri osnovna položaja, koji su definisani brzinom automobila i odabranim režimom vožnje. Zahvaljujući aerdinamičkim poboljšanjima redizajnirani Aventador ima 130% veću silu prianjanja na prednjoj osovini u odnosu na prethodnika. Novi difuzor u kombinaciji sa zadnjim krilom i aerodinamičkim unapređenjima karoserije pozadi je povećao „downforce“ za 50%. Sva navedena poboljšanja su bila nužna kako bi se obuzdao 6,5-litarski V12 motor, koji sada serijski razvija 740 KS ili 544 kW. Obrtni momenat od 690 nm je ostao na istom nivou. Za prenos snage su zaduženi 4x4 pogon i sedmostepeni ISR automatski mjenjač. Na papiru navedeno povećanje snage Aventadoru nije donijelo ništa novo u dinamičkom pogledu, jer je ubrzanje od 0 do 100 km/h 2,9 sekundi, isto kao i kod 40 KS slabijeg prethodnika. Ista je i najveća brzina od 350 km/h. U Lamborghiniju to ne demantuju već ističu kako su sa redizajnom značajno unaprijedili upravljačke mogućnosti Aventadora i omogućili sigurnije manevre i brže prolaske kroz krivine. Osim u unapređenoj aerodinamici, Italijani su tajni adut pronašli u upravljanju na sva četiri točka, koje postaje sve popularniji dodatak kod veloserijskih, ali i kod superautomobila. Svoj doprinos uzornom upravljanju daju i specijalni Pirelli P Zero sportski pneumatici, a na njihov račun Lamborghini pripisuje i dio zasluga za bolju efikasnost karbon-keramičkih kočnica, koje su sposobne Aventador zastaviti za 31 metar, kod kočenja pri brzini od 100 km/h. Cijena početnog modela Aventadora S na evropskom tržištu iznosi 281.555 eura.
„Aventador S predstavlja novi izraz kada su u pitanju suspersportski automobili. Njegov dizajn je bio i ostaće vizionarski, tehnologija je vrhunska, a nove vozne karakteristike koje nudi uzdižu koncept supersportskog automobila na do sada nedodirljiv nivo“, izjavio je Stefano Domenicali, predsjednik i glavni izvršni direktor Automobili Lamborghini. Enterijer je osvježen sa novom digitalnom instrument tablom, koja nudi četiri različita grafička prikaza: Sport, Strada, Corsa i potpuno novi Ego.