Naslovna > Automobili > Lamborghini > Aventador > Prvi Lambo sa 4x4 upravljanjem
FOTO GALERIJA (14)

Lamborghini Aventador S

Prvi Lambo sa 4x4 upravljanjem

Nakon četiri godine Lamborghini je detaljno aerodinamički osvježio Aventador, dodao mu novih 40 KS, te ga napravio dinamički superiornijim sa sistemom upravljanja na sve točkove…

 

 

Aerodinamičniji dizajn, potpuno redefinisano vješanje, veća snaga i viši nivo dinamike u vožnji su epiteti sa kojima Lamborghini ističe najvažnije kvalitete redizajniranog Aventadora S. Redizajn je izveden u duhu Superveloche modela iz 2015. godine (limitiran na 600 jedinica), koji je ujedno bio i najjača serijska verzija Aventadora sa 750 KS. Po uzoru na njega Italijani su odlučili da dodaju odrednicu „S“, kako bi jasno razdvojili modele prije i poslije redizajna. Podsjećamo da je originalni Aventador iz 2012. godine u najstandardnijoj serijskoj verziji raspolagao sa 700 KS. Sa aktuelnim redizajnom je dobio 40 KS više. Velika novost je i uvođenje upravljanja na sva četiri točka. To je prvi put u istoriji Lamborghinija da jedan njegov model ima ovaj sistem upravljanja. Dizajnersko šminkanje je osvježilo Aventador, ali ga i učinilo agresivnijim i aerodinamičnijim. Kao uzor, italijanskim dizajnerima je poslužio Superveloche model. Prednji branik je dobio agresivniju formu sa naglašenijim spliterom i redefinisanim, većim otvorima za dovod svježeg vazduha. Pozadinu sada krasi masivniji difuzor vazduha, koji omogućava optimalaniji protok vazduha oko zadnjeg dijela vozila i povećava silu prianjanja (downforce) na točkove zadnje osovine pri visokim brzinama. Zadnji branik je potpuno redefinisan, a umjesto dva otvora za odvod toplog vazduha sada su tu četiri nešto manja. Dosadašnji šestougaoni izduvni otvor, u kojem su se spajale četiri izuvne cijevi, transformisao se u novu trosegmentnu formu koja je prema tvrdnjama Italijana 20% lakša od dosadašnje. Prepoznatljive Aventadorove „štopke“ su zadržale karakterističnu LED grafiku, ali i izgubile bijele segmente od svjetala za vožnju unazad. Iznad njih je ostalo sakriveno aktivno zadnje krilo, koje se automatski postavlja u jedan od tri osnovna položaja, koji su definisani brzinom automobila i odabranim režimom vožnje. Zahvaljujući aerdinamičkim poboljšanjima redizajnirani Aventador ima 130% veću silu prianjanja na prednjoj osovini u odnosu na prethodnika. Novi difuzor u kombinaciji sa zadnjim krilom i aerodinamičkim unapređenjima karoserije pozadi je povećao „downforce“ za 50%. Sva navedena poboljšanja su bila nužna kako bi se obuzdao 6,5-litarski V12 motor, koji sada serijski razvija 740 KS ili 544 kW. Obrtni momenat od 690 nm je ostao na istom nivou. Za prenos snage su zaduženi 4x4 pogon i sedmostepeni ISR automatski mjenjač. Na papiru navedeno povećanje snage Aventadoru nije donijelo ništa novo u dinamičkom pogledu, jer je ubrzanje od 0 do 100 km/h 2,9 sekundi, isto kao i kod 40 KS slabijeg prethodnika. Ista je i najveća brzina od 350 km/h. U Lamborghiniju to ne demantuju već ističu kako su sa redizajnom značajno unaprijedili upravljačke mogućnosti Aventadora i omogućili sigurnije manevre i brže prolaske kroz krivine. Osim u unapređenoj aerodinamici, Italijani su tajni adut pronašli u upravljanju na sva četiri točka, koje postaje sve popularniji dodatak kod veloserijskih, ali i kod superautomobila. Svoj doprinos uzornom upravljanju daju i specijalni Pirelli P Zero sportski pneumatici, a na njihov račun Lamborghini pripisuje i dio zasluga za bolju efikasnost karbon-keramičkih kočnica, koje su sposobne Aventador zastaviti za 31 metar, kod kočenja pri brzini od 100 km/h. Cijena početnog modela Aventadora S na evropskom tržištu iznosi 281.555 eura.



„Aventador S predstavlja novi izraz kada su u pitanju suspersportski automobili. Njegov dizajn je bio i ostaće vizionarski, tehnologija je vrhunska, a nove vozne karakteristike koje nudi uzdižu koncept supersportskog automobila na do sada nedodirljiv nivo“, izjavio je Stefano Domenicali, predsjednik i glavni izvršni direktor Automobili Lamborghini. Enterijer je osvježen sa novom digitalnom instrument tablom, koja nudi četiri različita grafička prikaza: Sport, Strada, Corsa i potpuno novi Ego.


 

Datum objave: 15/01/2017
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook