Naslovna > Vijesti > Prvi model brenda s prednjim pogonom

Citroen Traction Avant

Prvi model brenda s prednjim pogonom

Traction Avant je bio jedinstven jer je kombinovao sve najmodernije tehničke karakteristike tog doba, uključujući prednji pogon, karoseriju koja nosi svoju težinu, hidraulične kočnice i nezavisno vješanje svakog od četiri točka...

Citroën ove godine obilježava 90. godišnjicu modela Traction Avant, koji je predstavljen 1934. godine u Parizu. Njegov dizajn je bio osmišljen da ostavi dubok utisak i da unese novi žar i istakne inovativnost ovog francuskog proizvođača. Model je prvobitno lansiran pod komercijalnim imenom "7", koje je predstavljalo njegovu poreznu stopu, ali je brzo stekao nadimak Traction Avant, zbog revolucionarnog prednjeg pogona koji je bio velika inovacija u to vrijeme. Traction Avant je bio jedinstven jer je kombinovao sve najmodernije tehničke karakteristike tog doba, uključujući prednji pogon, karoseriju koja nosi svoju težinu, hidraulične kočnice i nezavisno vješanje svakog od četiri točka. Smatran je najsigurnijim, najudobnijim i najstabilnijim automobilom svog vremena.

 


Prilikom lansiranja 1934. godine, ovaj model pokretao je 1,3-litarski četvorocilindarski agregat koji je isporučivao 32 konjske snage. Traction Avant 7B verzija je imala 1,5-litarski motor sa 35 KS, a postojala je i snažnija verzija, 7 Sport, opremljena sa 1,9-litarskom jedinicom i 46 KS, što je u to vrijeme bilo impresivno. Ipak, najsnažniji agregat koji je pogonio Traction Avant bio je 3,4-litarski V8, koji je proizvodio čak 100 konjskih snaga. Ovaj motor je bio dio verzije Traction Avant 22, koja se pojavila u oktobru 1934. godine. Kada je model 7 predstavljen 1934. godine, bio je dostupan kao limuzina sa 4 vrata, kao i u verzijama kupe i kabriolet sa preklopnim vjetrobranskim staklom.

 


Tokom svoje dugogodišnje karijere, prošao je kroz mnoge tehnološke nadogradnje, zbog čega je dobio nadimak "automobil sa 100 patenata". Zahvaljujući svom karakterističnom aerodinamičnom obliku, inspirisanom "streamline" dizajnom, brzo je postao legenda među Citroënovim modelima, opstajući kroz test vremena i inspirišući maštu buntovnika i gangstera, koji su ga oživjeli u mnogim filmovima. Sve do 1957. godine, kada je proizvodnja modela Traction Avant završena, prodano je 760.000 jedinica. Do danas, ostao je simbol brenda Citroën, predstavljajući njenu posvećenost dizajnu i udobnosti, omogućavajući mobilnost što većem broju ljudi.

Datum objave: 23/05/2024
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook