Naslovna > Automobili > Citroen > DS3 > Put ka premijum segmentu

Citroen

Put ka premijum segmentu

2011. je bila teška godina i vrlo različita, ovisno o tržištima. Citroën je tako doživio lagani rast u prvom polugodištu (0,8%), dok je u drugom bilo puno teže. Rezultat: Citroën je prodao 1.436.000 vozila širom svijeta u 2011. godini (-1,65% u odnosu na 2010, što je 6,7% više od 2009. godine).

Internacionalizacija marke je uz sve to dobro započela budući da je udio prodaje marke CITROËN u porastu. To predstavlja 35% prodaje, što je 3 boda više u 1 godini. U Europi (30 zemalja), CITROËN je održao 6. mjesto stečeno u 2010., posebice zahvaljujući zemljama Srednje i Istočne Europe,  te zadržao snažnu poziciju na domaćem tržištu.
 

U Kini, 2. tržište Marke, CITROËN ostvaruje udio na tržištu s više od 2%, s gotovo 220 000 isporuka. Rezultat postignut zahvaljujući uspjesima trovolumenskog i dvovolumenskog CITROËN C-Quatre (112 000 isporuka) i C5 (32 000 isporuka), te snažnoj prodajnoj mreži s više od 350 prodajnih mjesta (80 prodajnih mjesta više ove godine). Kao dokaz za svoju ambiciju u ovoj zemlji, 2011. bila je također obilježena otkrivanjem DS5 u Šangaju i odobrenjem lokalnih vlasti za 2. Joint Venture, CAPSA, koji će komercijalizirati DS liniju od 2012. godine. U Rusiji, CITROËN nastavlja svoj rast u ovoj zemlji, s povećanjem od gotovo 60% svoje prodaje, s gotovo 28.000 jedinica. On se nadovezuje  na razvoj prodajne mreže i uspjeh modela koji se proizvode u Kalugi (C4, zatim novi C4 i C-Crosser).
 

 

U Brazilu, CITROËN je povećao prodaju 7% (tržište: +4%) s 90 000 isporuka. Komercijalni uspjeh, ostvaren je zahvaljujući modelu C3 Picasso, lansiranog 2011. i  dinamičnoj prodajnoj mreži u razvoju. U Argentini, prodano je 33 000 vozila, što je povećanje od +40% u odnosu na 2010., što je omogućilo da CITROËN ostvari 4% udjela na tržištu (+0,3 bodova).

 

Dva posljednja modela DS linije, DS4 i DS5, već su okrunjena uspjehom. Dokaz su brojne primljene nagrade: nakon što je primio nagradu za « Najljepši automobil godine » u 2010., DS4 je primio nagradu za « dizajn » koju dodjeljuju čitatelji njemačkog časopisa Auto Bild. Top Gear iz Velike Britanije dodijelio je DS5 nagradu « Obiteljski automobil godine ». Također je primio nagradu « Goldenes Lenkrad » za hibridnu dizelsku tehnologiju HYbrid4  od časopisa Auto Bild i nagradu za « zeleno » vozilo od časopisa Argus. Najnoviji u nizu znak privlačnosti posljednjeg iz DS linije: DS5 je u užem izboru za europski « Automobil godine ». 

S 78 000 prodanih DS3 i 29 000 DS4, modeli DS linije predstavljaju 7 % svjetske prodaje Marke. U 2012. godini, u prvoj godini pune proizvodnje DS linije, ona bi trebala predstavljati gotovo       15 %.  Naime, ova godina bit će godina internacionalizacije DS linije. CITROËN DS5 bit će lansiran u svim zemljama Europe, DS linija u Latinskoj Americi i u Kini.

Zahvaljujući modelima CITROËN DS3 i DS4 udrženih s onima iz segmenta D/E (CITROËN C5 i C6), Marka je udvostručila prodaju premium modela u dvije godine. Također u 2011. godini, ona predstavlja 15 % prodaje marke CITROËN. Put Marke prema premium segmentu je dobro započeo!

Datum objave: 12/01/2012
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook