Naslovna > Izdvajamo iz sadrzaja > Rang lista najvrijednijih kompanija na svijetu

Vrijednosti brendova

Rang lista najvrijednijih kompanija na svijetu

Najnovija analiza agencije Interbrend, istraživala je vrijednost svjetskih brendova, na globalnom nivou u vrijeme oporavka od epidemije uzrokovane COVID 19 virusom, a među prvih 15 najvrijednijih brendova, 4 su proizvođači automobila...

Istraživanje ove agencije pokazalo je da, što se moglo i pretpostaviti, prva mjesta zauzimaju kompanije Amazon, Apple i Microsofot, koje su nastavile da posluju odlično, i usljed brojnih kriza i nestašica nakon epidemije. Međutim zainteresovane u automobilsku industriju zanimaće položaj proizvođača automobila na ovoj listi. Tako je 7. na spisku, a ujedno i najvrijedniji brend iz sfere proizvodnje vozila, japanski proizvođač Toyota, sa prijavljenom vrijednošću od oko 46,5 milijardi eura, što je povećanje od pet posto u odnosu na prethodnu godinu. Odmah iza, na obe liste je Mercedes-Benz, a vrijednost njemačkog brenda iznosi 43.6 milijardi eura.

 

 

 

 

 

 

Bavarski gigant BMW zauzeo je 12. poziciju na generalnoj rang listi, ali je na listi najvrijednijih proizvođača automobila završio treći, a njegova vrijednost procijenjena je na 35,7 milijardi eura. Konačno na redu je  Tesla, koja na listi zauzima 14. mjesto sa prijavljenom vrijednošću od 31,1 milijardu eura. Pored značajnog skoka na generalnoj rang listi, Tesla dominira u segmentu procentualnog povećanja vrijednosti u odnosu na prošlu godinu, sa povećanjem od čak 184%, čime je ubjedljivo na prvom mjestu, ostavivši sve druge brendove daleko iza sebe. O kakvoj se dominaciji radi, najjasnije se može vidjeti kada se rezultati Tesle uporede sa rezultatima brendova koji se na rang listi nalaze odmah iza, tako su PayPal i Adobe  izjednačeni na drugom mjestu, ali sa 36 %, povećanjem, što je daleko niže od američkog proizvođača električnih vozila.

Datum objave: 22/10/2021
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook