Naslovna > Vijesti > Rapid Spaceback: svjež, dinamičan i sa puno 'Simply Clever’ ideja

Zvanično predstavljen prvi Škodin hatchback

Rapid Spaceback: svjež, dinamičan i sa puno 'Simply Clever’ ideja

Tipično za Škodu, Rapid Spaceback nudi puno prostora, vrhunsku sigurnost, zanimljive mogućnosti individualizacije, nisku potrošnju i izuzetan omjer uloženog i dobivenog...

Škoda Rapid Spaceback novi je kompaktni model i ujedno prvi hatchback marke ŠKODA u velikom segmentu kompaktnih automobila, koji je predstavljen na današnjoj konferenciji za novinare. Dizajn mu je dinamičan, svjež, namjenjen mlađim kupcima i s puno 'Simply Clever’ ideja. S modelom Škoda Rapid Spaceback marka Škoda proširuje paletu modela između Škoda Fabije i Škoda Octavije u A segmentu kompaktnih automobila. Time Škoda po prvi puta nudi kompaktan automobil, koji spaja dobre, praktične kvalitete marke Škoda, s hatchback oblikom. Svojim dinamično svježim dizajnom Škoda Rapid Spaceback se prije svega obraća mlađim kategorijama kupaca.

 

Početak godine nam nagovještava da će i ova godina biti puna izazova u prodaji novih automobile na našem tržištu. ŠKODA je i dalje naš najvažniji brend i ne krijemo ambicije da i dalje ostane lider u prodaji novih automobila na bh. tržištu. Velika modelska ofanziva ovog brenda nam daje za pravo da vjerujemo kako će ŠKODA u nastavku godine bilježiti prodajne rezultate koji će odgovarati našim ciljevima. Model Rapid Spaceback, kao prvi istinski Škodin hatchback u A segmentu je jedan od modela za koji vjerujemo da će možda i najviše pobuditi pažnju kupaca u budućem periodu”, kazao je Senad Olovčić, direktor ASA Auta.

 

 

 

 

 

 

Tipično za Škodu, Rapid Spaceback nudi puno prostora, vrhunsku sigurnost, zanimljive mogućnosti individualizacije, nisku potrošnju i izuzetan omjer uloženog i dobivenog. Sa svojom ponudom prostora Škoda Rapid Spaceback postavlja novo mjerilo standarda u najvećem evropskom segmentu vozila.

 

Naša očekivanja u prodaji ovog modela su usmjerena na mlađu kategoriju kupaca koji traže moderan dizajn, kvalitet i funkcionalnost kod vozila, a sve po pristupačnoj cijeni. Svjesni smo činjenice da je hatchback varijanta vozila najtraženija na našem tržištu i sada po prvi put ŠKODA ima model koji može ravnopravno parirati ostalim modelima u ovom segmentu“, ističe Ibrahim Kaba, brand manager Škode u BiH. 

Datum objave: 17/03/2014
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook