Naslovna > Vijesti > Rast od 45 % u 2011. godini

Dacia

Rast od 45 % u 2011. godini

Finansijski nestabilna 2011. godina, u kojoj je domaće bh. automobilsko tržište zabilježilo blagi rast prodaje, konačno je iza nas. Dacia je, zahvaljujući svojim dokazano pouzdanim automobilima provjerene tehnologije i prihvatljive cijene, te pravovremenim predstavljanjem novih modela i u prošloj godini zabilježila porast prodaje.

Na tržištu Bosne i Hercegovine u 2011. godini isporučeno je  ukupno 781 Dacia i to 746 putničkih i 35 privrednih, što predstavlja povećanje od 45% u odnosu na 2010. godinu, inače najbolju do tada. Dacia je novim prodajnim rekordom ostvarila tržišno učešće od oko 6,5%. Najtraženiji model nesumnjivo je Sandero, koji je u protekloj godini u BiH „pronašao“ 527 kupaca, te tako čini 67% ukupne Dacia prodaje.

 

Drugi najprodavaniji model, sa 196 prodanih primjeraka (25% ukupne prodaje), je Duster, prvi SUV rumunskog proizvođača automobil. Ovaj automobil je svoju rastuću popularnost potvrdio i zasluženim osvajanjem prestižne titule „TERENAC / SUV 2011. GODINE“, u izboru UAN-a.Dacia je tokom protekle godine još jednom potvrdila vjeru u pouzdanost svojih vozila, poklanjanjem besplatne produžene garancije od 5 godina ili 150.000 prijeđenih kilometara. Velikodušnim produženjem garancije, Dacia je još jednom pokazala brigu za korisnike svojih vozila, kojima želi ponuditi što više bezbrižnih kilometara.U proteklih osam godina, odnosno od komercijalizacije prvog Logana 2004. godine, Dacia je u BiH isporučila preko 3.100 vozila, te se dokazala kao važan tržišni „igrač“ i postala svojevrsni socijalni fenomen. Sa zanimljivim novitetima, najavljenim za 2012. godinu, Dacia će ponovo imati šta za ponuditi, te je za očekivati nastavak dobrih prodajnih rezultata.

 

Datum objave: 10/01/2012
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook