U 2011. godini Volvo je prodao ukupno 449.255 vozila, 75.730 više nego 2010. godine, te tako ostvario porast prodaje od 20.3 posto. Volvo je tako postao najbrže rastući proizvođač luksuznih vozila. Značajan porast prodaje zabilježen je u svim prodajnim regionima, a najveći je zabilježen u Kini, čak 54,4 posto više nego u 2010. godini.
Prodaja u Sjevernoj Americi je porasla za 25,5 posto, u Nordijskom regionu za 13,3 posto, a u Evropi za 13,1 posto. Istovremeno je u svim regionima porastao i tržišni udio u odnosu na 2010. godinu. Porast prodaje najviše se može zahvaliti jakoj potražnji za modelima serije 60; Volvu S60, V60 i XC60. Evidentan je i nastavak dobre prodaje štedljivih DRIVe modela, dok terenski nastrojeni XC modeli drže čak 36 posto ukupne prodaje.Volvo Car korporacija ispred sebe ima brojne događaje i izazove. Finansijska kriza još nije završena, a tu su i problemi sa povjerenjem kupaca. Finansijski će rezultati biti pogođeni konstantnim investicijama u razvoj, izgradnju proizvodnih pogona i marketing. Stiže i nekoliko važnih noviteta, kao što je Volvo V40, premium petovratni model u C segmentu, zatim Volvo V60 Plug-in Hybrid, kao i Volvo XC60 Plug-in Hybrid Concept. Sve u svemu, 2012. godina će biti godina kontinuiranog rasta sa dodatnim jačanjem pozicije Volva u premium segmentu.