Volskwagen u danas izdatom saopštenju za javnost navodi da je u prva tri tromjeseča ove godine zabilježio rast prodaje od 12,3 % i prodao ukupno 3,81 milion vozila. Zanimljivo je da je rast evidentan na svim tržištima, a najizraženiji u Kini i Sjevernoj Americi. Unatoč indicijama da globalna privreda ubrzano hladi, VW i dalje bilježi dobitke i rast prodaje, zahvaljujući potražnji na istoku (Kina) i odličnoj prodaji u SAD-u koju je podstakao novi Pasat.
Kada su konkretne brojke u pitanju, one izgledaju ovako.U devet mjeseci prodaja u Kini je porasla za 11 % na 1.21 milion vozila. U Sjevernoj Americi prodaja je porasla za 22 % na 362 000 jedinica. U Južnoj Americi prodaja je veća za 6,1 % i iznosi 579.400 prodatih automobila.
U Europi, prodaja porasla 9,9 posto na 1,3 miliona automobila, unatoč ekonomskoj nesigurnosti u regiji. Od tog broja, 695.900 jedinica prodano je u Zapadnoj Europi, isključujući Njemačku, što je porast od 4,2 posto i 151.300 u Srednjoj i Istočnoj Europi, što je porast od 46 posto. Prodaja VW-na njemačkom, domaćem tržištu porasla je za 10,1 posto na 449.600 u prvih devet mjeseci.Zanimljivo je da VW nije objavio brojke za mjesec juli, vjerovatno što su im tu rezultati nešto slabiji, jer je to tradicionalno mjesec u kojem svi proizvođači malo prodaju.Cilj VW-a je do 2018. godine biti na prvom mjestu po prodaji automobila i sa trona skinuti Toyotu. U prošloj su godini bili treći sa 7,14 miliona prodatih vozila (računajući Audi i Škodu), iza General Motorsa sa 8,39 miliona i Toyote s 8,42 miliona.