Naslovna > Vijesti > Razvijeni novi Euro VI motori

Renault Trucks

Razvijeni novi Euro VI motori

Novi Euro VI motori koje je razvio Renault Trucks smanjuju zagađenje i kontroliraju potrošnju goriva. Kombinirajući razne tehnologije i odabirući one najprilagodljivije za različite namjene vozila, francuski proizvođač nudi svojim klijentima motore visokih performansi koji su pouzdani i kontroliraju potrošnju.

Renault Trucks će predstaviti svoje motore koji udovoljavaju Euro VI normi na sajmu IAA u Hanoveru. Kamioni će biti njima opremljeni kada novi standard postane obvezatan u siječnju 2014. (u siječnju 2013. za nove homologacije). Znatno smanjujući emisije ispušnih plinova koji onečišćuju okoliš novi Renault Trucks Euro VI motori nudit će visoke performanse, pouzdanost i optimiziranu potrošnju. Da bi se uskladio s novom regulacijom proizvođač je koristio razne tehnologije, odabirući najučinkovitiju po pitanju veličine motora i budućih primjena. Ova strategija od Renault Trucksa ima nekoliko ciljeva: opskrbiti svoje klijente motorima koji su u skladu s Euro VI normom dok istovremeno nude konkurentnu uštedu goriva, pouzdanost i održavanje slično ili superiornije nego kod Euro V motora.

 

Za gamu teških vozila Renault Trucks će ponuditi novi 6-cilindarski motor zapremine 11 l koji će biti poznat pod nazivom DTI 11. On će biti dostupan u 3 snage: 380 KS (1800 Nm), 430 KS (2050 Nm) i 460 KS (2200 Nm). Iako po mnogočemu sličan Euro V motoru, ovaj najnoviji model unio je inovativnost u sutav ubrizgavanja i sustav kontrole ispušnih plinova. Ubrizgavanje se temelji na sustavu common rail koje nudi najvažniju prednost a to je visoka preciznost i visoki tlakovi ubrizgavanja, čak I kod niskih okretaja motora.

 

 

 

Motor DTI 11dolazi sa SCR tehnologijom za smanjenje emisije ispušnih plinova kako bi se postigle norme Euro VI. Da bi ponudio optimalne performanse ovaj sustav mora raditi na dovoljno visokoj temperaturi. Renault Trucks je ostvario navedene zahtjeve kombinirajući različita rješenja kao što je recirkulacija ispušnih plinova u početnoj fazi rada motora, precizniji rad ventila usisa i ispuha kao i različite strategije izgaranja.
Sustav obrade ispušnih plinova opremljen je s filtrom čestica što je slučaj kod svih Renault Trucks Euro VI motora. On omogućava znatno smanjenje razine emisije čestica eliminirajući i najmanje čestice.
Ova tehnologija je također odabrana za novi 13-litarski motor sa 6 cilindara. No ipak je ovaj model opremljen sustavom elektroničkog ubrizgavanja koji je posebno prikladan za motore s ovom zapreminom. DTI 13 će biti raspoloživ sa sljedećim snagama: 440 KS (2200 Nm), 480 KS (2400 Nm) and 520 KS (2550 Nm).

 

 

Motori za gamu srednje teških vozila (5 l i 8 l)

Za svoju gamu srednje teških vozila Renault Trucks razvio je novi motor s 4 cilindra zapremnine 5 l koji će biti poznat pod nazivom DTI 5. Nudit će se u verzijama od 210 KS (800 Nm) i 240 KS (900 Nm) Što se tiče DTI 8, to je 6-cilindrični redni motor zapremine 8 l. Bit će raspoloživ u izvedbama od 250 KS (950 Nm), 280 KS (1050 Nm) i 320 KS (1200 Nm).

5- litarski I 8-litarski Euro VI motori opremljeni su EGR sustavom. On reciklira jedan dio ispušnih plinova kod izgaranja i smanjuje količine dušičnih oksida (NOx) koje je proizveo motor. Potom se preostali NOx elimirniira pomoću katalitičke reakcije preko SCR sustava. Na kraju, filtar čestica pomaže da to vozilo odgovara vrlo niskoj razini emisije čestica koje je nametnuo novi standard. Nadalje, ovaj motor je opremljen s common rail tipom ubrizgavanja s maksimalnim pritiskom od 2000 bara. Zahvaljujući fleksibilnosti koju nudi višefazno ubrizgavanje (do 5 faza ubrizgavanja po jednom taktu rada motora) ovi motori razvijaju iznimno visoki stupanj performansi po pitanju potrošnje, buke i performanse.

Sve ovo znači da se novi motori Renault Trucksa udovoljavaju Euro VI normama dok istovremeno održavaju visok stupanj performansi, pouzdanosti i optimizirane potrošnje kako bi još bolje bili na usluzi svojim klijentima.

Datum objave: 06/09/2012
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook