Naslovna > Automobili > Audi > A3 > Redizajn jači, brži i zabavniji

Audi S3

Redizajn jači, brži i zabavniji

Promjene na karoseriji koje će biti dostupne u kombinaciji sa četiri nove boje uključuju nižu i širu jednodjelnu masku hladnjaka, redizajniran prednji branik sa većim otvorima za vazduh i redizajniran zadnji...

Četiri godine nakon što je predstavljena posljednja generacija Audijevog sportskog modela S3 (8Y), na tržište je stiglo sveobuhvatno redizajnirano izdanje ovog atraktivnog automobila iz C segmenta. Osvježena verzija Audija S3 će i dalje biti dostupna evropskim kupcima u dvije karoserijske varijante. Ovaj model pokreće dobro poznati dvolitarski četvorocilindarski turbobenzinski motor koji sada razvija 333 KS i 420 Nm najvećeg obrtnog momenta, a ljubitelje performansi će posebno obradovati činjenica da unaprijeđena verzija motora u S3 umjesto dosadašnjih 310 KS i 400 Nm sada raspolaže sa 333 KS i 420 Nm najvećeg obrtnog momenta. Distribuciju snage na obje osovine (quattro) omogućava ojačani, unaprijeđeni i još brži 7-stepeni automatski mjenjač sa dva kvačila (S tronic).

 

 

 


U unutrašnjosti kontrast u tamnoj kabini, koja je obložena visokokvalitetnim materijalima, pružaju papučice od nerđajućeg čelika i ručke za otvaranje vrata od aluminijuma, koji se koristi i za nekoliko detalja. Poseban detalj čine i sportska prednja sjedišta obložena kožom sa integrisanim naslonima za glavu i multifunkcionalni upravljač sa ravnim donjim dijelom. Cijena još uvijek nije objavljena.

 

 

 

Dodatni potencijal S3 modela zaslužan je za to što sada ubrzava do 100 km/h za 4,6 sekundi (0,2 sekunde brže nego prethodni model), dok je maksimalna brzina i dalje elektronski ograničena na 250 km/h. Uz to, začin zabave i performansi je činjenica da redizajnirani S3 donosi tehnologiju dijeljenja obrtnog momenta između zadnjih točkova, preuzetu iz još moćnije verzije RS3 sa svojim 2,5-litarskim 5-cilindarskim motorom koji razvija 400 KS. Takođe, dostupan je i režim Dynamic Plus koji omogućava veću agilnost - pored kasnijeg prebacivanja u viši, odnosno ranijeg u niži stepen prenosa, većina obrtnog momenta se prenosi na zadnju osovinu.

 


Sa podnicom koja je bliža tlu za 15 milimetara u poređenju sa standardnim A3, kupcima se opcionalno nudi i vješanje sa adaptivnim amortizerima. Umjesto standardnih 18-inčnih naplataka sa pneumaticima dimenzija 225/40, dostupne su i opcije sa 19-inčnim točkovima i pneumaticima dimenzija 235/35. Poboljšanja su primijenjena i na kočnice, gdje su prednji samoventilirajući diskovi, promjera 356 milimetara, sada četiri milimetra deblji.

Datum objave: 09/04/2024
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook