E-Klasa je sinonim za luksuzne limuzine srednje klase i već decenijama postavlja standarde u tom segmentu, međutim, ove godine Mercedes-Benz otvara novo poglavlje u istoriji jer će obnovljena E-Klasa utrti put prelaska s motora sa unutrašnjim sagorijevanjem na električni pogon. Motori ostaju isti, ali unutrašnjost je prepuna novih tehnologija, uključujući MBUX Superscreen i opcioni prikaz za putnike, a ukoliko je opcionalni suvozački ekran uključen on se spaja sa glavnim ekranom MBUX Superscreena koji se proteže preko čitave centralne konzole.
Uz to, prednji dio instrument table se obasjava aktivnim ambijentalnim osvjetljenjem u obliku široke svjetlosne trake koja se proteže od vjetrobranskog stakla, preko A-stubova, pa sve do vrata. Kontrolni tasteri na gornjem dijelu panela vrata su dizajnirani da se vizuelno slažu sa staklenim površinama ekrana, a njihov raspored izgleda kao da slobodno plutaju u vazduhu. Centralna konzola u ovom automobilu je dizajnirana kao integralna jedinica, koja se elegantno spaja u donji dio kontrolne table. Na prednjoj strani centralne konzole nalazi se trodimenzionalno oblikovani ukrasni element sa preklopnom kutijom za odlaganje i držačima za čaše.
Nova E-Klasa Mercedes-Benz vozila postavlja nove standarde u efikasnosti zahvaljujući sistematskoj elektrifikaciji i inteligentnom smanjenju agregata. Polovina svih modela će biti plug-in hibridi četvrte generacije, pri čemu asortiman modela već postiže ovu visoku proporciju pri lansiranju na tržište. Tri od šest verzija E-Klase kombinuju prednosti vozila sa motorom sa unutrašnjim sagorijevanjem sa prednostima električnog automobila. Motori sa unutrašnjim sagorijevanjem su četiri i šestocilindarske jedinice iz trenutne modularne Mercedes-Benz porodice motora FAME (Family of Modular Engines).
Svi modeli sa motorom sa unutrašnjim sagorijevanjem, bez obzira na to da li su benzinski ili dizel, imaju turbo punjenje i inteligentnu podršku od integrisanog starter-generatora (ISG) što ih čini blagim hibridima. Nova baterija povećava snagu elektromotora sa 15 na 17 kW, a "boost" obrtnog momenta na 205 Nm. Mercedes-Benz će ponuditi najmanje tri plug-in hibridna modela četvrte generacije od lansiranja na tržište nove E-Klase, sa snagom električnog motora od 95 kW (129 KS) i potpuno električnim dometom od preko 100 kilometara (WLTP).