Naslovna > Vijesti > Redizajniran logotip

Jaguar

Redizajniran logotip

Kako bi naglasio svoju novu marketinšku i reklamnu kampanju, Jaguar je redizajnirao svoj logo

Redizajn logotipa Jaguara podrazumjeva promjene na slovima i onom što se nalazi iznad njih. Natpis „Jaguar“ je ispisan širim i kraćim slovima i identičan je natpisima na automobilima, kao što je XJ recimo. Ikona iznad natpisa je također pretrpjela promjene i sada je „ispunjena“ i ima nešto drugačije i naglašenije sjene.

 

Iz kompanije ističu da je ovo najveća vizuelna promjena u četrdesetogodišnjoj tradiciji kompanije. Prethodni logotip Jaguar je predstavio 2002. godine i to pod uticajem Forda. Čelnici Forda su dali sebi za pravo da naprave veliki redizajn na postojećem logotipu koji se koristio do tada. Logotipi predstavljen 2002. godine prilično je sličan ovom novom. Ako se mi pitamo ovdje se radi o blagom redizajnu. Novi logotip Jaguara biće predstavljen na modelu XJ.

Datum objave: 11/03/2012
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook