Naslovna > Vijesti > Renault Initiale Paris Concept nasljednik Espacea

Sajam automobila u Frankfurtu

Renault Initiale Paris Concept nasljednik Espacea

Renault je na sajmu automobila u Frankfurtu predstavio Initiale Paris Concept, koji će da bude nasljednik Espacea, i koji nam uz sve to nagovještava da bi sljedeća generacija Espace modela mogla da ima sve karakteristike jednog crossover automobila…

Renault Espace je izuzetno popularno ime i prepoznatljiv brend, naročito ako uzmemo u obzir da ovaj model na tržištu postoji skoro pa punih 30 godina. Međutim, tri decenija kasnije, konačno je došlo vrijeme da se njegov koncept malo uljepša, kako bi čelnici Renaulta bili u mogućnosti da svom tržištu ponude nešto sasvim novo i neočekivano.

 

Upravo zbog toga, u Renaultu su došli na jednu ideju – da u MVP automobil unesu sve elemente koji su potrebeni za jedan crossover model, te da ga na taj način učine još zanimljivijim nego šrije. Koncpet koji najavljuje budući serijski Espace model nosi naziv Initale Paris Concept.

 

Ovaj automobil dugačak je 4,85 metara, a ono što ga ističe jeste njegov interesantan dizajn, te vrhunski odrađen enterijer. Dizajn potpisuje Laurens van den Acker. Ovaj koncept u sebi objedinjuje sve elemente jednog mini-van automobile, ali i automobili sa višim odstojanjem sa zemlje i velikim točkovima.

 

Prednji dio automobila kombinuje detalje koje možemo da vidimo na najnovijoj generaciji Renaultovih  modela. Sa druge strane, hauba i farovi na ovom automobilu prilično podjsećaju na Citroenove automobile. Ovo i ima neke logike, naročito ako se prisjetimo da je Renautl na samom početku tekuće godine najavio mogućnost predstavljanja luksuznog automobila, koji će na svaki način moći da se adekvatno suprtotstavi Citroenovoj DS seriji.

 

Za pogon ovog automobila odabran je 1.6 litarski dCi motor, koji ima 130 “konja” te 400 Nm obrtnog momenta. Motor je uparen sa automatskim EDC mjenjačem sa duplim kvačilom, za koji iz Renaulta tvde da je unaprijeđen pomoću tehnologije iz Formule 1.

 

Po svemu ovome možemo da zaključimo da su francuski proizvođači odlučili da naprave drastičan zaokret kada je riječ o automobilskom segmentu, koji pripada Espaceu. Razlog je izuzetno jednostavan – uspješan model zamijeniti nečim novim, kako bi privukli kupce, ali i kako bi promjenili imidž ovog automobila.

 

Datum objave: 17/09/2013
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook