Naslovna > Izdvajamo iz sadrzaja > Renault privlači nove kupce elektrifikovanom ponudom

Uspješna godina za francuski brend

Renault privlači nove kupce elektrifikovanom ponudom

Renault je u 2022. prodao ukupno 1.466.729 vozila, što je pad za -9,4 % u odnosu na 2021. U Europi je marka ostvarila tržišni udjel od 6,4 % s ukupno 832.605 prodanih vozila. Baš kao i 2021., marka je ostvarila značajan napredak u područjima koja generišu visoku vrijednost: na rastućem tržištu elektrifikovanih vozila, u C-segmentu, na tržištu privatnih kupaca i u okviru poslovne jedinice lakih privrednih vozila...

Godine 2022. Renault je postao treća najprodavanija marka elektrifikovanih vozila (na tržištu ličnih vozila) s ukupno 228.000 prodanih vozila (što je rast od +12 % u odnosu na 2021.). Renault je treća najprodavanija marka električnih vozila u Europi. U nastojanju da do 2025. ponudi najzeleniju paletu vozila na evropskom tržištu, s više od 65 % elektrifikovanih vozila u prodajnom miksu, Renault je povećao miks prodaje elektrifikovanih vozila za +9 postotnih bodova u odnosu na 2021. Ponuda modela E-TECH (100 % električni i hibridni pogoni) čini 39 % prodaje Renaultovih osobnih vozila u Evropi u 2022., dok tržišni prosjek iznosi 31 %. U drugoj polovici 2022., novi Megane E-TECH Electric upotpunio je ponudu 100 % električnih modela za evropsko tržište i u trenu postao najpopularnije 100 % električno vozilo na tržištu privatnih kupaca s 33.000 prodanih primjeraka, od čega su najprodavanije bile verzije s dometom od 450 km i sistemom OpenR Link s Google uslugama. Renault će u 2023. godini ponuditi Megane E-TECH Electric i na tržištima izvan Evrope.  

 

 

 


Prodaja modela s potpuno hibridnim pogonom (HEV) porasla je na 117.000 jedinica, što je rast od +64 % u odnosu na prvu polovicu 2021. Ta tehnologija, naročito tražena među privatnim kupcima, čini 30 % prodaje Clija, 31 % prodaje Captura i 65 % prodaje Meganea Conquest. Tehnologija potpunog hibrida takođe se ugrađuje u osnovnu inačicu novog Australa. Renault je u 2022. bio druga najprodavanija marka hibridnih vozila u Evropi. Renault je na tržištu privatnih kupaca postigao željeni cilj, budući da je više od polovice prodaje ostvareno upravo na tom tržištu.Miks prodaje privatnim kupcima porastao je za +8 postotnih bodova u odnosu na 2021. i dosegao 51 %, što je rast od +7 postotnih bodova u odnosu na tržišni prosjek. Udjel na tržištu privatnih kupaca takođe je porastao za +0,3 postotna boda u odnosu na 2021. na 6,1 % u Evropi.

 


Ubrzan rast bilježi i C-segment: Prodaja marke porasla je za 21 % s više od 200.000 registracija. Renault Megane Conquest nastavlja nizati uspjehe s više od 80.000 prodanih primjeraka u 2022., što je gotovo dvostruko više od 41.800 primjeraka prodanih u 2021.  Na evropskom tržištu lakih privrednih vozila Renault je druga najprodavanija marka sa stabilnim tržišnim udjelom od 14,4 %.  U skladu s vlastitim ambicijama u pogledu elektrifikacije, ali i kako bi ispunio očekivanja kupaca, Renault je 2022. upotpunio liniju LGV-ova novim električnim modelima Kangoo i Master.

Datum objave: 19/01/2023
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook