Naslovna > Vijesti > Revolucija u području performansi

Peugeot HYBRID4 500 kW

Revolucija u području performansi

Peugeot Sport i francuska naftna kompanija Total sarađuju već 25 godina, a sada su objavili glavne tehničke karakteristike pogonskog sklopa hiperautomobila…

Dvije kompanije su saradnju dugu 25 godina potvrdili razvijanjem hiperautomobila (posebno konstruisan za Le Mans), kojim najavljuju povratak na Fia-ino Svjetsko prvenstvo izdržljivosti. Njihovi su timovi udružili svoje iskustvo i stručnost u području razvoja hibrida i svjetskih automobilističkih trka kako bi razvili pogon (PEUGEOT HYBRID4 500 KW) u skladu s novim FIA-inim pravilnikom Svjetskog prvenstva u utrkama izdržljivosti. Hibridni pogonski sklop čine: 2,6-litreni benzinski motor V6 sa dva turbopunjača, snage 500 kW (680 KS) i električni motor snage 200 kW. Snaga se putem 7-stepenog sekvencijalnog mjenjača prenosi na sve točkove.

 

 


„Arhitektura pogonskog sklopa za Peugeot HYBRID4 500 kW razvijena je u skladu s izmjenama FIA-inog pravilnika za sudjelovanje u Svjetskom prvenstvu u trkama izdržljivosti”, istaknuo je François Coudrain, direktor programa za razvoj motora za Svjetsko prvenstveno u izdržljivosti pri odjelu Peugeot Sport. „Najprije smo namjeravali konstruisati motor s jednim turbopunjačem, no tako ne bismo postigli željeno težište motora u vozilu. Konstrukcijom motora V6 s dva turbopunjača osigurali smo najbolju ravnotežu tehnologije, mase, pomoćnih sistema, pouzdanosti i performansi motora.”

 

Bateriju visoke energetske gustoće i snage zajedno su razvili Peugeot Sport i Saft, firma koja je pod vlasništvom kompanije Total. Kako bi se iskoristile vrhunske performanse koje pruža, važno je savršeno je integrisati u vozilo i u potpunosti povezati sa sistemom upravljanja energijom. Nova baterija će biti smještena u karbonskom kućištu ugrađenom u monokok šasiju, neposredno iza vozača i ispod rezervoara za gorivo. Početak ispitivanja na stazi predviđen je za kraj 2021. godine, a dvije kompanije dotad će nastaviti razvijati svoj hiperautomobil pa ispitivanje pogonskog sklopa na testnoj klupi i simulatoru možemo očekivati već u prvoj polovini sljedeće godine.

Datum objave: 17/12/2020
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook