Na štandu Renault Trucksa za vrijeme međunarodnog sajma automobila IAA 2012 u Hanoveru Peter Karlsten, Executive Vice President of EMEA Sales and Marketing within the Volvo Group, dao je izjavu prema kojoj je cilj Volvo Grupe potpuni razvoj 5 njenih marki (Renault Trucks, Volvo Trucks, Mack Trucks, UD Trucks and Eicher).
"Snaga naših marki predstavlja ogromnu prednost za Volvo Grupu", kazao je. "Svaka od njih ima jedinstveno naslijeđe i karakteristike, osobite odnose s klijentima, servisnom mrežom i proizvodnom linijom ". Po pitanju Renault Trucksa Peter Karlsten bio je jasan: " Volvo Grupa i ja vidimo ogroman potencijal u marki Renault Trucks i vrlo smo sretni što možemo računati na mogućnosti njenog razvoja".Kompletna obnova game Renault Trucks, koju je također najavio njezin predsjednik Heinz-Jürgen Löw, savršeni je nastavak ovih izjava. Renault Trucks će u lipnju 2013. obnoviti gamu vozila za duge pruge, građevinarstvo i distribuciju.