Porsche 718 Cayman GT4 je izuzetno sposoban automobil visokih performansi, i kao takav, izgleda sasvim prirodno sa šemom boje za trke zajedno sa brojem 8 na vratima i poklopcu motora. Međutim, postoji nešto vrlo posebno u ovoj kombinaciji, a to je oda pobjedničkom Porscheu 906 koji je osvojio 4. Veliku nagradu Japana 1967. godine. Kako bi stvorio pravi omaž klasičnom trkaćem automobilu, Porsche Japan se obratio Porsche Exclusive Manufakturu u kući proizvođača automobila za mnogo unikatnih detalja. Detalji na vanjskoj strani ovog 718 Caymana uključuju unikatnu bijelu završnu obradu sa srebrnom na dnu, koja odgovara originalnoj šemi boja 906 korištenoj za trku 1967. na Fudži Speedway-u. Žuta boja prekriva poklopac motora, takođe oponašajući klasični izgled, ali je dodatno dodata bočnim retrovizorima i bočnim ventilacionim otvorima. Žuta takođe ispunjava područje oko zadnje registarske tablice, još jedan omaž Porscheu 906 koji je imao žuti umetak pozadi. Broj 8 odgovara trkaćem broju automobila koji je te godine doveo do pobjede Tetsu Ikuzawa.
Iznutra ima more unikatnih detalja, kao što su posebni pragovi na vratima koji imaju izgled Fuji Speedway-a iz 1967. godine, zajedno sa crvenom bojom odštampanim vremenom pobjede u trci. Crveni kontrastni šavovi preovladavaju u cijeloj crnoj unutrašnjosti, iako su najistaknutiji na naslonima za glavu koji prikazuju naziv staze, raspored i godinu pobjede. Posebne značke na četvrtastim prozorima GT4 imaju obris 906 sa još jednim spominjanjem Fujija i 1967. godine.