Naslovna > Vijesti > Spoj udobnosti, funkcionalnosti i ljepote

Volvo V70 - modelska 2014. godina

Spoj udobnosti, funkcionalnosti i ljepote

Šira maska hladnjaka, dorađena dnevna svjetla i brojni homirani elementi daju automobilu luksuzniji premium štih. Stražnji dio je dobio potpuno novi branik i svjetlosna tijela...

Volvo prostrane karavane stvara još od 1953. godine, kada je lansiran Volvo Duett, prvi „dva u jedan“ automobil. Šest decenija poslije, novi Volvo V70 nastavlja bogatu tradiciju spajanja udobnosti, funkcionalnosti i ljepote. Brojne novosti na vanjskom dizajnu jačaju sofisticiran nastup kultnog karavana. Novost su i Drive-E dvolitarski četverocilindarski motori, kao što je D4 turbodizelaš, te T5 turbobenzinac. Uprkos raskošnim dimenzijama karoserije, novi D4 dizelaš u prosjeku troši tek 4,2 l/100 km (109 g/km CO2).

 

DIZAJN

Širi i niži

Pomno dotjerani dizajn, naglašava savremeni nastup Volva V70. Šira maska hladnjaka, dorađena dnevna svjetla i brojni homirani elementi daju automobilu luksuzniji premium štih. Stražnji dio je dobio potpuno novi branik i svjetlosna tijela. Dizajnerski tim je uprkos karavanskog formi uspio stvoriti elegantniji sveukupni izgled. V70 se može opremiti i izražajnim 19-inčnim točkovima, bez gubitaka po pitanju udobnosti vožnje.

 

Luksuzni enterijer

Sofisticiranost se ogleda i u posebnom enterijeru, pa tako Inscription paket donosi bogatu paletu opcija, koji kupcu omogućava usklađivanje automobila u skladu sa vlastitim željama.

 

Ultimativni porodični automobil nudi prvoklasnu udobnost i sofisticiranost u kombinaciji sa 575 litara osnovne zapremine prtljažnika. Jednostavnim segmentnim preklapanjem sjedišta u omjeru 40/20/40, nude se dodatne opcije konfiguracije prostora, te maksimalna zapremina prtljažnika od čak 1.600 litara. Električno pokretan poklopac prtljažnika, kojim se upravlja daljinski putem ključa ili tipkom na instrument tabli je još jedan dokaz humanog pristupa. Roditelji će posebno cijeniti integrisana booster sjedišta za djecu uzrasta od tri godine naviše.

 

ŠASIJA I MOTORI

Tri vrste šasije

Kupci Volva V70 mogu birati između tri vrste šasije - Comfort, skraćena Sport šasija i Four-C (konstantno kontrolisan koncept šasije).

 

Snažni T6

Snažni T6 benzinski motor iz zapremine od 3.0 litara „izvlači“ 304 KS i 440 Nm. U novom V70 sa pogonom na sve točkove prosječno troši 10,2 l/100 km. Snaga se na sva četiri točka prenosi putem druge generacije Geartronic automatske transmisije sa šest stepeni prenosa.

 

Novi T5 sa 245 KS

Novi četverocilindarski Drive-E T5 benzinac razvija 245 KS i 350 Nm obrtnog momenta. U kombinaciji sa 8-stepenim automatskim mjenjačem u prosjeku troši 6,4 l/100 km (149 g/km).

 

V70 je dostupan i sa 1.6 litarskim GTDi turbobenzincem sa direktnim ubrizgavanjem u izvedbi T4 (180 KS), koja u kombinaciji sa manuelnim mjenjačem u prosječno troši 6.0 l/100 km (139 g/km). Isti motor u paru sa automatskim mjenjačem prosječno traži 7,2 l/100 km (168 g/km).

 

D5 sa 215 KS

Petocilindarski D5 turbodizelaš razvija 215 KS i 420 Nm i u kombinaciji sa manuelnim mjenjačem prosječno troši 4,8 l/100 km i emitira 126 g/km ugljen dioksida.

 

Potpuno novi D4 sa emisijom od 109 g/km

Novi D4 turbodizelaš razvija 181 KS i 400 Nm. Motor donosi inovativnu i-ART tehnologiju ubrizgavanja. Korištenjem povratnih informacija o pritisku ubrizgavanja na svakom injektoru goriva, umjesto korištenja samo jednog senzora pritiska u zajedničkom vodu, i-ART tehnologija omogućava konstantnu kontrolu i odvojeno prilagođavanje ubrizgavanja u svakom od četiri cilindra.

 

Potrošnja goriva je na ovaj način dovedena na minimalan nivo. Tako ovaj motor u modelu V70 na svakih 100 km troši tek 4,2 l/100 km, što odgovara emisiji ugljen dioksida od 109 g/km. U kombinaciji sa novim 8-stepenim automatskim mjenjačem potrošnja iznosi 4.5 l/100 km (117 g/km).

 

Automatizirana D3 (136 KS) verzija prosječno troši 4,9 l/100 km (130 g/km), dok verzija sa manuelnim mjenjačem u prosjeku traži 4,5 l/100 km (119 g/km).

 

Ultraštedljivi D2 dizelaš

D2 verziju Volva V70 pokreće 1.6 litarski turbodizelaš. Razvija 115 KS i 270 Nm, te u kombinaciji sa manuelnim mjenjačem prosječno troši tek 4,2 l/100 km, što odgovara emisiji ugljen dioksida od 109 g/km. Isti motor u kombinaciji sa automatskim mjenjačem troši 4,2 l/100 km (111 g/km).

 

SENSUS

Sensus Connected Touch - novi nivo povezanosti

Sensus je ime koje Volvo koristi za HMI (Human Machine Interface) funkcionalnost, a potpuno novi Sensus Connected Touch je njegov posljednji dodatak. Omogućava Internet konekciju i 7-inčni ekran osjetljiv na dodir pretvara u napredni kontrolni sistem, kojim se može upravljati i sa rukavicama na rukama. To je svjetski novitet, posebno iskoristiv zimi.

 

Konekcija se ostvaruje preko 3G/4G hardverskog ključa ili putem vozačevog mobilnog telefona, a tu je i prva potpuno integrisana Spotify aplikacija. Sistem glasovne aktivacije funkcioniše na svim audio uređajima spojenim na Connected Touch. Omogućeno je i dijeljenje WiFi mreže sa putnicima.

 

Adaptivni digitalni displej

Adaptivni digitalni displej, koji je debitovao na novom Volvu V40, sada je dostupan i u velikim Volvo modelima. Vozač može birati između tri grafičke teme: Elegance tema je bazni mod sa tradicionalnom mirnom atmosferom. Eco tema donosi zeleno osvjetljenje, u cilju stvaranja ekološki nastrojene atmosfere. Performance tema svojim crvenim osvjetljenjem stvara sportsku atmosferu.

 

Grijano kolo upravljača i klackalice za izmjenu stepeni prenosa

Kako bi se vozačima omogućila ugodna vožnja i tokom hladnih zimskih dana, elegantno kolo upravljača može se opremiti grijačem. Automobili opremljeni automatskim mjenjačem nude mogućnost doplate klackalica za izmjenu stepeni prenosa. Automobili opremljeni senzorom kiše, mogu biti opremljeni i sistemom grijanja, koje posebno dolazi do izražaja prilikom hladnih zimskih dana.

 

 

SIGURNOST

IntelliSafe je naziv koji Volvo koristi za sve svoje aktivne sigurnosne sisteme.

 

Novi sistem detekcije pješaka i biciklista

Novi, napredniji softver, koji podrazumijeva brže procesuiranje vizuelnih podataka, omogućio je da postojeći sistem detekcije pješaka i automatskog kočenja bude osposobljen i za detekciju biciklista. Napredni senzor skenira prostor ispred vozila. Ukoliko biciklista naglo skrene ispred vozila, automatski se pojavljuje upozorenje i automobil samostalno koči. Tehnologija može detektovati i pješaka koji stupa na cestu ispred vozila, a ukoliko vozač ne reaguje na vrijeme, automobil prvo upozorava vozača, a zatim i samostalno koči.

 

City Safety - sada aktivan do brzine od 50 km/h

Novi V70 posjeduje i nadograđeni City Safety sistem. Novost je mogućnost funkcionisanja pri brzini do 50 km/h. Podsjetimo, u pitanju je sistem koji automatski koči vozilo, ukoliko vozač ne reaguje na vrijeme u slučaju naglog kočenja ili zaustavljanja vozila ispred.

 

Inteligentna glavna svjetla

Novi Active High Beam Control čini vožnju po mraku sigurnijom i udobnijom, jer ukida potrebu prebacivanja sa dugog na kratka svjetla.

 

Prepoznavanje saobraćajnih znakova

Ovaj sistem pomaže vozaču, prikazivanjem saobraćajnih znakova u instrument tabli. Može se kombinovati sa funkcijom upozorenja na preveliku brzinu kretanja.

 

Volvo On Call u kombinaciji sa Bluetooth tehnologijom

Kultni Volvo On Call sistem sada se može kombinovati sa Bluetooth konekcijom. Istovremeno mobilna aplikacija, omogućava kontakt sa automobilom putem iPhone ili Android pametnih telefona.

 

Napredne zone gužvanja od različitih vrsta čelika

Patentirana prednja struktura podijeljena je u zone, od kojih svaka ima različit zadatak prilikom deformiranja. Vanjske zone preuzimaju veći dio deformacije. Što se energija udarca više približava putničkom prostoru, to se materijal manje deformiše. Kako bi svaka zona gužvanja adekvatno funkcionisala, koriste se različite vrste čelika.

Datum objave: 21/11/2013
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook