Naslovna > Izdvajamo iz sadrzaja > Stellantis zabilježio snažan rast prodaje tokom cijele 2023.

Unaprijeđenje performansi

Stellantis zabilježio snažan rast prodaje tokom cijele 2023.

Stellantis čvrsto potvrđuje svoje drugo mjesto na rang-listi prodaje na evropskom tržištu (EU29) svih vozila, postižući tržišni udio od 18,4% u 2023. godini, što predstavlja rast prodaje od 5,9% u poređenju sa 2022. godinom...

U industriji koja i dalje prolazi kroz neviđene poremećaje i transformacije, uz sve veću konkurenciju od strane novih učesnika, Stellantis je ostvario značajan rast prodaje tokom 2023. godine, posebno ističući rast od 5,9% u svim segmentima i vrstama energetskih pogona na evropskom tržištu. Stellantis je premašio postavljeni cilj kao drugoplasirani u prodaji na evropskom tržištu, sa tržišnim udjelom od 18,4% tokom cijele godine. Kompanijina dominacija u sektoru komercijalnih vozila, s tržišnim udjelom redovno iznad 30%, podržana je poslovnom jedinicom Stellantis Pro One, što potvrđuje njihovo vođstvo u tom sektoru. Postignuti su značajni rezultati na ključnim evropskim tržištima, s rastom prodaje (putnička i komercijalna vozila) u odnosu na prethodnu godinu: +2,2% u Francuskoj, +5% u Njemačkoj, +10,6% u Italiji, +3,5% u Španiji, +16,8% u Ujedinjenom Kraljevstvu. Pozitivni trendovi primijećeni su i u ostalim dijelovima Evrope, sa značajnim rastom u Irskoj, Portugalu i Švajcarskoj. Kada je riječ o ukupnom tržištu, Francuska, Italija i Portugal predvode, a Francuska i Holandija se ističu u segmentu elektrifikovanih vozila.

 

 

 


Stellantis bilježi značajan rast na tržištu potpuno električnih vozila (BEV) s povećanjem od 14% u odnosu na 2022. godinu, osvajajući tržišni udio od 14,2% u Evropi i vodeći u različitim segmentima BEV. Prodaja BEV postepeno raste iz tromjesečja u tromjesečje, postavljajući Stellantis na visoko mjesto evropskog rangiranja. Modeli poput Fiat 500e, električnog Opel/Vauxhall Corsa, Peugeot e-208, Jeep Avenger, i kompletna gama komercijalnih vozila BEV Pro One (sa tržišnim udjelom od 38,6%) poboljšali su rezultate kompanije. U regionu EU29, ukupni rezultati ukazuju na pozitivan prelazak iz 2023. u novu godinu, odražavajući opšti trend u ključnim evropskim zemljama. Kao vodeći proizvođač automobila u Francuskoj, Stellantis se izdvaja na tržištu elektrifikovanih vozila s impresivnim udjelom od 27,4%, značajno rastući u poređenju sa 2022. godinom i nadmašujući glavnog konkurenta za 4 poena na tržištu potpuno električnih vozila (BEV). U Italiji, Stellantis dominira kao ukupni lider na tržištu, završavajući 2023. godinu s dominantnim udjelom od 45,5% u poslovanju s komercijalnim vozilima (CV). Kompanija jača svoje vođstvo u energetskoj tranziciji, s svakim četvrtim elektrifikovanim vozilom i polovinom električnih komercijalnih vozila proizvedenih od strane Stellantis-a. Postignuti su i pozitivni rezultati u Njemačkoj, gdje je Stellantis učvrstio svoju poziciju kao druga najveća automobilska kompanija. Opel Corsa nastavlja biti najprodavanije vozilo u B segmentu već treću godinu zaredom, dostižući najviši nivo registracija od 2016. godine. Takođe, Stellantis već četvrti mjesec zaredom predvodi tržište komercijalnih vozila.

 


Stellantis nastavlja svoj uspjeh i na španskom tržištu, gdje dominira na polju elektrifikovanih vozila i zauzima vodeće pozicije u prodaji plug-in hibridnih i potpuno električnih komercijalnih vozila. U Velikoj Britaniji, Stellantis bilježi rast u odnosu na prethodnu godinu, a Vauxhall se izdvaja kao treći najprodavaniji brend na tržištu lakih teretnih vozila, istovremeno vodeći u sektoru električnih komercijalnih vozila uz podršku modela Vivaro Electric. Serije Corsa i Mokka Electric dominiraju kao najprodavaniji supermini i električni B-SUV. S uvođenjem nekoliko novih modela u 2024. godini, Stellantis planira udvostručiti ponudu potpuno električnih modela u Evropi do kraja godine. U sklopu svog strateškog plana Dare Forward 2030, kompanija ostaje predana inovacijama, održivosti i pružanju vrijednosti svojim zainteresovanim stranama.

Datum objave: 19/01/2024
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook