Naslovna > Automobili > Porsche > 911 > Stigao prvi elektrifikovani Elfer

Porsche 911 redizajn

Stigao prvi elektrifikovani Elfer

Novi 911 ima inovativni pogon koji kombinuje 3,6-litarski benzinski motor s dva električna motora, pružajući znatno poboljšane performanse...

Novi Porsche 911 je prošao kroz redizajn, s kojim je dobio poboljšanu aerodinamiku, osvježenu unutrašnjost i više standardne opreme, što ga čini još privlačnijim i modernijim. Porsche je donio redizajn koji zapravo mijenja pravila igre jer novi 911 Carrera GTS je prvi drumski model u 61-godišnjoj istoriji koji ima hibridni pogon. Elektrifikovana verzija 911 biće dostupna kupcima odmah nakon predstavljanja, što znači da će se na evropskim ulicama naći već ovog ljeta. Ovim lansiranjem Porsche je modernizovao četiri od šest modela u samo nekoliko mjeseci: Panamera, Taycan, Macan i 911. Međutim, drugačije je to što se hibridna tehnologija po prvi put pojavljuje na poznatom modelu 911. Novi 911 ima inovativni pogon koji kombinuje 3,6-litarski benzinski motor s dva električna motora, pružajući znatno poboljšane performanse. 911 Carrera GTS Coupé ubrzava od 0 do 100 km/h za samo tri sekunde i postiže maksimalnu brzinu od 312 km/h. Verzija 911 Carrera takođe će biti dostupna odmah nakon lansiranja novog modela, a pokreće je blago modifikovani 3,0-litarski bi-turbo bokser motor koji je nešto snažniji od prethodnog modela.

 

 

 


Ono što posebno izdvaja ove modele je činjenica da su Porscheovi inženjeri iskoristili znanje stečeno iz auto trka kao temelj za razvoj hibridnog sistema. Najveća novost kod novog Porsche 911 redizajna je hibridna verzija pod nazivom Carrera GTS. Ispod zadnjeg poklopca novog modela nalazi se 3,6-litarski šestocilindarski turbo bokser motor, uparen s dva elektromotora. Jedan od elektromotora je integrisan u turbopunjač i pruža dodatnih 15 konjskih snaga, a drugi  je ugrađen u automatski mjenjač PDK, osiguravajući dodatnih 54 KS i 150 Nm. Zanimljivo je da, iako se radi o hibridu, novi Porsche 911 Carrera GTS nema potpuno električni pogon. Umjesto toga, elektromotor ugrađen unutar mjenjača napaja se 12-voltnom baterijom kapaciteta 1,9 kWh, a drugi elektromotor, smješten između turbopunjača i turbinskog propelera, takođe djeluje kao generator, koristeći energiju stvorenu strujanjem izduvnih gasova.

 


Bez električne pomoći, bokser motor isporučuje 485 KS i 570 Nm obrtnog momenta, a ukupna snaga sistema iznosi 541 KS i 610 Nm, što predstavlja povećanje snage od 61 KS u odnosu na prethodni model. Nova 911 Carrera GTS takođe nadmašuje svog prethodnika u ubrzanju do 100 km/h, iako je, zbog hibridnog sistema, teža za 50 kg. S druge strane, novi Porsche 911 Carrera zadržava 3,0-litarski bokser motor s dvostrukim turbopunjačem, no ovaj put motor je značajno unaprijeđen. Intercooler preuzet iz modela Turbo sada je postavljen ispod rešetke zadnjeg poklopca, iznad motora, što doprinosi boljem hlađenju. Ove inovacije omogućuju smanjenje emisija i povećanje snage na 394 KS uz maksimalni obrtni moment od 450 Nm. Novi 911 Carrera Coupé ubrzava od 0 do 100 km/h za 4,1 sekundu, a s dodatnim Sport Chrono paketom taj se broj smanjuje na 3,9 sekundi. Maksimalna brzina ovog modela je 294 km/h.

 

 

Suspenzija modela 911 Carrera GTS je takođe prošla detaljne izmjene. Po prvi put, upravljanje zadnjom osovinom dolazi kao standard, što povećava stabilnost pri velikim brzinama i smanjuje krug okretanja. Porsche je takođe integrisao Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC) sistem stabilizacije protiv prevrtanja u visokonaponski hibridni sistem. Porsche nudi ukupno sedam različitih dizajna točkova u veličinama od 19 do 21 inča. Po prvi put, na modelu 911 Carrera dostupni su točkovi Exclusive Design s karbonskim oštricama koje smanjuju koeficijent otpora vazduha. Modeli 911 Carrera GTS opremljeni su 21-inčnim točkovima nazad, s gumama dimenzija 315/30 ZR, dok su naprijed 245/35 ZR na 20-inčnim naplatcima.

 


Po prvi put, Porsche 911 ima potpuno digitalnu instrument tablu, a blago zakošeni ekran od 12,6 inča elegantno se uklapa u novi koncept displeja. Sistem nudi sedam grafičkih tema, uključujući ekskluzivni Classic displej inspiriran tradicionalnim Porscheovim dizajnom instrumenata, s obrtomjerom u centru. Još jedna novost u ovom paketu ažuriranja je zamjena klasičnog ključa za paljenje. Motor novog Porsche 911 sada se pokreće pritiskom na start-stop prekidač, donoseći dodatnu dozu modernosti i praktičnosti.
 

Datum objave: 29/05/2024
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook