Naslovna > Automobili > Renault > Master > Stigla nova generacija višeenergetskog Aerovana

Renault Master

Stigla nova generacija višeenergetskog Aerovana

Izuzetan dizajn, upečatljiv izgled i vrhunski doživljaj vožnje čine recept za uspješno lansiranje nove ere i četvrte generacije Renault Mastera...

Renault je od 1980. godine prodao više od tri miliona kombija Master, a od samog početka proizvodi ih u Batillyju, na istoku Francuske. Sa bogatom istorijom i impresivnim uspjehom tokom više od 40 godina i tri generacije, Master je postao dugogodišnji lider u toj kategoriji u Evropi. Renault Master kombiji su prisutni u više od 50 zemalja, uključujući nekoliko južnoameričkih od 1990. godine. Četvrta generacija kombija Renault Master je na putu da nastavi taj uspjeh. Luksuzna unutrašnjost novog Mastera podsjeća na one u putničkim vozilima. Armaturna ploča u obliku slova S okrenuta je prema vozaču, doprinoseći prostranosti unutar vozila. Materijali su pažljivo odabrani, a 10-inčni ekran (dostupan serijski u cijeloj ponudi) predstavlja vizuelno privlačan high-tech detalj. Tamne presvlake u modernom kokpitu doprinose osjećaju udobnosti i sigurnosti. Dizajn upravljača je preuzet iz putničkih vozila i pruža podesivost po visini i dubini, omogućavajući vozaču da pronađe najudobniji položaj. Ručica mjenjača kod verzija s automatskim mjenjačem sada je smještena na upravljaču, otvarajući dodatni prostor na centralnoj konzoli. Ukupni zapreminski prostor za odlaganje od 135 litara, što predstavlja povećanje od 25% u odnosu na prethodnu generaciju, čini ga najboljim u klasi. U kokpitu novog Mastera nalazi se sve što vam je potrebno: brojni pretinci na armaturnoj ploči, držači za čaše, ladice u pretincu za rukavice, prostor na plafonu i dva pretinca za odlaganje u vratima.

 

 

 


Novi Master se lako transformiše u prenosivi kancelarijski prostor na točkovima. Naslon srednjeg sjedišta se preklapa i pretvara u radni sto, s dodatnim prostorom za prenosni računar, a opremljen je i USB-C priključcima za punjenje uređaja. Svaki detalj je pažljivo osmišljen kako bi olakšao intenzivnu svakodnevnu upotrebu. Na primjer, neabrazivni i izdržljivi rubovi sjedišta presvučeni vještačkom kožom olakšavaju ulazak i izlazak iz kombija, zadržavajući besprijekoran izgled iz mjeseca u mjesec i iz godine u godinu. Raznolika ponuda sjedišta obuhvata varijante s vješanjem i okretnim mehanizmom, individualna sjedišta i tri vrste klupa (dvije presvučene tkaninom i jednu presvučenu vještačkom kožom). Impresivan dizajn novog Mastera, sa svojom hrabrom ličnošću i privlačnim izgledom, dodaje savremeni štih svakodnevnim zadacima svakog profesionalca. Ovaj model je stvoren da napiše novo poglavlje u priči o uspjehu Renaultovog kombija Master.

 

 


Ovaj kombi nije samo impresivan po dizajnu, već i po svojoj pouzdanosti, izdržljivosti i sigurnosti. Njegov masivan prednji kraj odiše kamionskim stavom, naglašen novim logotipom marke Renault i velikim full-LED glavnim svjetlima prepoznatljivog oblika slova C koja okružuju istaknutu prednju masku. Umetak u obliku slova U ispod prednje maske može biti teksturisan u crnoj boji ili, u višim nivoima opreme, boji karoserije. Kupci mogu birati između sedam standardnih boja karoserije i više od 300 posebnih nijansi. Proporcije vozila pažljivo su uravnotežene kako bi svaka varijanta karoserije postigla potpunu harmoniju. Zadnji dio vozila je nešto uži radi poboljšane aerodinamike, ali otvor i teretni prostor ostaju izuzetno prostrani. Asimetrični dizajn zadnjeg prozora, prepoznatljiv za model Master, i svjetla koja čine karakterističan oblik slova C i na zadnjem dijelu vozila doprinose atraktivnom izgledu.

 


Nezavisno od izbora pogonskog sklopa, kupci novog Mastera će upravljati najefikasnijim vozilom u svojoj kategoriji. Ovo će im omogućiti smanjenje operativnih troškova, dok će istovremeno moći prevoziti veće količine tereta (do 2 tone). Sve verzije se proizvode na istoj proizvodnoj liniji, što pruža visoku fleksibilnost u ispunjavanju zahtjeva kupaca. Novi Renault Master je jedino vozilo u svojoj klasi koje se proizvodi u Francuskoj: sve tri varijante pogona i karoserijske verzije nastaju na istoj proizvodnoj liniji u Batillyju, blizu Metza, na istoku Francuske. Pogonski sklopovi i mjenjači se proizvode u Francuskoj, baterije se sastavljaju u Francuskoj, a čak 84% dobavljača je iz Francuske. Četiri Diesel Blue dCi motora (snage 105, 130, 150 ili 170 KS) su dostupna za novi Master. Ovi motori imaju značajno nižu potrošnju goriva (u prosjeku 1,5 litara manje na 100 km) i emituju manje CO2 (39 grama manje po kilometru, ispod 200 grama po kilometru). Kada su u pitanju mjenjači, dostupan je klasični ručni mjenjač i posebno efikasan novi 9-stepeni automatski EAG9 konverterski mjenjač.

 


Inačice novog Mastera s potpuno električnim pogonom dolaze s motorom snage 96 kW ili 105 kW, obje isporučujući obrtni moment od 300 Nm. Prva verzija koristi bateriju kapaciteta 40 kWh i ima domet do 180 km prema WLTP standardu, dok druga koristi bateriju kapaciteta 87 kWh s dometom od preko 410 km prema WLTP standardu. Ovo postavlja novi Renault Master kao rekordera u nosivosti (1625 kg u kombi verziji koja se može voziti s dozvolom B kategorije), dometu (preko 410 km prema WLTP-u) i vučnoj snazi (2,5 tona). Potrošnja je i dalje razumna, iznoseći 21 kWh / 100 km prema WLTP standardu s većom baterijom kapaciteta 87 kWh, zahvaljujući sistemu upravljanja toplinom baterije. Brzo punjenje istosmjernom strujom snage 130 kW omogućuje domet od 229 km za 30 minuta. Na kućnom punjaču naizmjeničnom strujom snage 22 kW, baterija se puni od 10 % do 100 % u manje od 4 sata. Takođe, u budućnosti će novi Renault Master biti dostupan s pogonom na vodonik.
 

Datum objave: 28/11/2023
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook