Naslovna > Automobili > Renault > Captur > Stiže redizajn popularnog francuskog crossovera

Renault Captur

Stiže redizajn popularnog francuskog crossovera

Kada je riječ o spoljašnjem izgledu, najznačajnije promjene su primjetne na prednjem dijelu osveženog Captura, čije potpuno novo "lice" sada prati aktuelni dizajn Renaulta...

Sredinom ove godine, evropski prodajni saloni će dočekati redizajnirano izdanje jednog od najprodavanijih crossovera u B segmentu. Druga generacija Renaultovog odgovora na sveprisutnu kategoriju crossovera baziranih na B segmentu predstavljena je 2019. godine, a sada je dobila redizajniranu verziju po uzoru na postupak koji je francuska automobilska kompanija primijenila prošle godine na petoj generaciji modela Clio.

 

 

 


Promjene na zadnjem dijelu su znatno manje izražene. Ista kućišta svjetala dobila su izmijenjenu grafiku, logo kompanije je redizajniran, a mnogi će biti zadovoljni što lažni završeci izduvnog sistema više nisu prisutni na braniku. Najbolji paket opreme, Esprit Alpine, zamijenio je prethodni najbolji paket RS Line, a kupci će imati mogućnost izbora između 14 jednobojnih i dvobojnih kombinacija karoserije. Osnovna verzija Captura dolazi sa čeličnim 17-inčnim naplacima, dok su posebni 19-inčni aluminijumski točkovi dio standardne opreme u kombinaciji sa verzijom Esprit Alpine.

 


U unutrašnjosti, promjene obuhvataju veći vertikalno orijentisan displej multimedijalnog sistema, dok je takođe povećan i displej adaptivne digitalne instrumentne table. Hromirani detalji su eliminisani, a vještačka koža je zamijenjena recikliranim materijalima poput konoplje. Osnovni Captur pokreće 3-cilindarski 1-litarski turbobenzinski motor koji isporučuje 90 KS, a za prenos snage na prednju osovinu koristi se ručni 6-stepeni mjenjač. Veći 1,3-litarski četvorocilindarski turbobenzinski motor dolazi u dvije verzije snage - 140 i 160 KS. Uz snažniju verziju, prenos snage se vrši putem automatskog 7-stepenog mjenjača sa dva kvačila.

 


Hibridna opcija je pokretana 1,6-litarskim benzinskim motorom koji je podržan elektromotorom. Ukupna kombinovana snaga iznosi 145 KS, a u Renaultu ističu da hibridni Captur u gradskim uslovima koristi elektromotor čak 80% vremena. Što se tiče prethodno dostupnog štedljivog 1,5-litarskog četvorocilindarskog turbodizelskog motora u prethodnoj generaciji Captura, on više nije dio ponude. Međutim, i dalje je prisutan 3-cilindarski turbo motor snage 100 KS koji može koristiti benzin ili plin.

Datum objave: 04/04/2024
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook