Naslovna > Stiže superautomobil sa 852 KS i sa 7-stepenim manuelnim mjenjačem

Pagani Utopia

Stiže superautomobil sa 852 KS i sa 7-stepenim manuelnim mjenjačem

U poređenju sa Huayrom i Zondom, Utopia ima minimalističku estetiku dizajna. Kompanija drži aktivne aerodinamičke elemente suptilnim kako bi zadržala čiste linije karoserije. Ispod karoserije, Utopia ima monokok koji koristi Paganijeve Carbo-Titanium HP62 G2 i Carbo-Triax HP62 materijale...

Pagani Utopia je serijska verzija superautomobila kodnog imena C10. Ne viđaju se često automobili sa imenima iz literature, ali ovo vozilo ima svoj nadimak iz knjige Tomasa Mora Utopija iz 1516. godine koja opisuje idealni svijet filozofa. Ovako uzvišeno ime znači da novi automobil ima veliko obećanje koje će ispuniti. Da bi stvorio Utopiu, Pagani je konsultovao vlasnike svojih postojećih modela, a oni su tražili tri stvari: "jednostavnost, lakoću i zadovoljstvo vožnje", navodi se u saopštenju kompanije.

 

 

 


Utopia ima 6,0-litarski bi-turbo V12 sa uglom od 60 stepeni između cilindara iz Mercedesovog AMG-a. Ostvaruje 852 konjske snage pri 6.000 obrtaja u minuti i 1.100 Nm obrtnog momenta od 2.800 do 5.900 obrtaja. Pogon je, prema kompaniji, dovoljno čist da zadovolji kalifornijske standarde emisija. Kupci mogu izabrati sedmostepeni automatizovani ručni mjenjač za koji Pagani tvrdi da je najbrži mogući mjenjač sa kosim zupčanicima, a biće dostupan i sa pravim manuelnim sa sedam brzina i sa pedalom kvačila.

 


Prednji i zadnji podokvir su od "hromoly" čelika. Karoserija koristi ono što Pagani naziva "novom vrstom karbonskih vlakana A-klase" koja imaju 38 posto veću krutost, ali istu gustinu kao prethodne verzije karbona. Quad izduv je od titanijuma sa keramičkim premazom koji je težak nešto više od 6 kilograma. Sav ovaj lagani materijal održava ukupnu težinu na 1.280 kilograma. Utopia se vozi na vješanju koji se sastoji od kovanih aluminijskih dvostrukih poluga i elektronski kontrolisanih amortizera. Tu su karbonsko-keramički kočioni diskovi Brembo sa šestoklipnim čeljustima naprijed i graničnicima s četiri klipa pozadi. Točkovi imaju 21 inča naprijed i 22 inča nazad, a imaju zanimljiv dizajn jer imaju usisivače od karbonskih vlakana u obliku turbine koji odvlače vrući vazduh od kočnica.

 


Unutra Utopia izbjegava moderni trend korištenja puno digitalnih displeja. Postoji samo jedan ekran između analognog brzinomera i tahometra. Bez monitora za info-zabavu, Pagani prekriva centralnu konzolu nizom instrumenata, prekidača i HVAC kontrola.

 


Pagani u početku planira napraviti samo 99 primjeraka Utopia coupea. Kompanija ne otkriva cijenu niti govori kada počinju isporuke.

Datum objave: 13/09/2022
Komentarišite ovaj članak

Petrol Jun

Auto Shop Magazin

 



 

Facebook