Preduzeće Scania BH d.o.o., koja u Bosni i Hercegovini posluje od 1997. godine, a povodom 125. godišnjice postojanja ove švedske kompanije, organizovala je „Dane otvorenih vrata“. Kako naglašavaju iz ove firme, kupac jeste na prvom mjestu, zatim dolaze ljudski resursi Scanie, a nakon toga sve ostale vrijednosti kao sistem poslovanja. Prema tome, proslava 125. rođendana je prikladno druženje kako bi se kupci i poslovni partneri upoznali sa dosadašnjim tehnološkim dostignućima, aktuelnim ponudama, te planovima ove kompanije kada je bh. tržište u pitanju.
Podsjećamo da je Scania svoj rad počela kao fabrika vagona, davne 1891. godine. Tek 1936. godine Scania proizvodi prvi motor, a skoro tri decenije kasnije proizveden je prvi V8 motor, nakon čega kreće cijela ekspanzija u sistemu tehnologije. Međutim, iz ove kompanije naglašavaju da se danas proizvođači ne oslanjaju samo na pogonski sklop, svi se oslanjaju i na ostale proizvode i sisteme kojim danas obilježavaju savremeni transport. "Scania BH d.o.o. nudi kompletnu paletu proizvoda, od teških kamiona za međunarodni transport, lokalnu distribuciju, građevinu i specijalne namjene, do gradskih i međugradskih autobusa, kao i industrijskih i brodskih motora. Uz to Scania svojim kupcima nudi kompletnu uslugu popravke i održavanja, upravljanja voznim parkom, obuke vozača, a u saradnji sa Scania Creditom iz Švedske i finansiranje, a sve u cilju povećanja efikasnosti poslovanja naših kupaca, ali i smanjenja troškova poslovanja", istakao je Dejan Koleška, direktor Scania BH d.o.o.
Kako Koleška naglašava, Scanijin uspjeh, kao i ovaj događaj, ne bi bio potpun da nema saradnika i strateških partnera, poput Porsche Sarajevo, s kojim je Scania BH u grupaciji, zatim RPM Ljubuški, koja nudi široku paletu kamionskih pneumatika, te stalnog partnera Schmitz Cargobull, čije su prikolice prva Scanijina preporuka. - Niko nije individua, niko nije sam, svi mi živimo u određenim porodicama - dodao je Koleška - pa osnova Scanijinog poslovanja nisu samo proizvodi i tehnologije, već ljudi sa kojima u partnerskim odnosima žele ostati poput porodice. Zbog toga je program otvorenih vrata osmišljen poput porodičnog druženja u opuštenoj atmosferi, a spreman je interesantan sadržaj i igačke za djecu svih životnih dobi.
"Transportna industrija u Bosni i Hercegovini je, u principu, porodična indstrija. Većina kompanija su porodične kompanije i mi njih gledamo kao dio naše porodice i želimo sa njima na taj način da sarađujemo. Sa nekima smo već 10 ili 15 godina zajedno i mi znamo njihovu djecu, oni znaju našu djecu i zbog tog želimo da ovaj event bude namijenjen cijeloj porodici", izjavila je Urška Fon Satler, iz odjela za marketing i prodaju Scanije za istočno-jadransku regiju, još jednom naglasivši da u Scaniji vjeruju da se odnos gradi od „malih nogu“, te da nekadašnji momci i djevojke, koji su bili tinejdžeri kada su se susretali po prvi put s njima, danas uspješno vode mnoge kompanije u Bosni i Hercegovini.
Podrška partnera
Kao dio grupacije sa Scanijom, Porsche Sarajevo je predstavljanjem svojih najnovijih modela iz segmenta četverotočkaša upotpunio Dane otvorenih vrata. U okviru promotivno-zabavne manifestacije proslave 125. rođendana Scanije, kompanija Porsche Sarajevo je izložila 14 novih modela iz VAG porodice. Posjetiocima su obezbijeđene testne i probne vožnje izloženih modela, savjetovanje o željenim modelima i mnogobrojni pokloni - izjavila je Aldina Hadžić, rukovodilac prodaje Porsche Sarajevo.