Najveći svjetski proizvođač vozila podigao je prognozu neto zarade za poslovnu godinu zaključno sa martom 2015. na dva biliona jena (17,5 milijardi dolara) sa ranije očekivanih 1,78 biliona jena (15,6 milijardi jena). Podignuta je i prognoza prihoda na 26,5 biliona jena (232 milijarde dolara) sa 25,7 biliona jena (225 milijardi dolara), koliko su otprilike iznosili prihodi u poslovnoj 2013. Prognoza prodaje vozila je, sa druge strane, nešto snižena, na 9,05 sa 9,1 miliona automobila.
Kompanija je u šest mjeseci zaključno sa septembrom ostvarila neto profit od 1,13 biliona jena u odnosu na bilion jena iz istog perioda lane. Prihodi su istovremeno porasli 3,3 odsto na 12,94 biliona jena. Za razliku od drugih japanskih proizvođača automobila, koji su mahom preselili proizvodnju u inostranstvo da bi smanjili izloženost fluktuacijama jena, Tojota je najveći dio prozivodnje zadržala u Japanu, zbog političkih pritisaka da kao najveći proizvođač vozila pomogne domaćoj ekonomiji, što joj se na kraju isplatilo.