Toyota je i dalje broj 1, potvrđuje izvještaj Best Global Brands. Prošle godine japanski proizvođač bio je na 11. mjestu među svim brandovima svijeta, dok se ove godine popeo na jedno mjesto više. Toyotu na listi slijedi Mercedes-Benz ( 11), BMW ( 12), Honda ( 21), Volkswagen ( 39), Ford ( 45), Hyundai ( 53), Audi (55), Porsche (72), Nissan (73), KIA ( 87), Harley-Davidson (96), i Ferrari ( 99).
Dakle na ovogodišnjoj listi 100 najuspješnijih brandova, 12 je automobilskih proizvođača, a prošle ih je godine bilo 11. Novo ime na listi je KIA. Interbrand, koji je uradio ovo istraživanje, listu pravi prije svega na osnovu finansijskog stanja kompanija. Tako su procjenili da je Toyota trenutno „teška“ 30,3 milijarde dolara, što je povećanje od 9 % u odnosu na prošlu godinu. Svi proizvođači automobila na listi, osim Honde, su zabilježili rast. Honda je pala na 21. poziciju sa vrijednosti od 17,3 milijarde. Ovaj izvještaj pokazatelj je da se Toyota u potpunosti oporavila od krize nastale nakon prirodnih nesreća u Japanu. Najvredniji brand na svijetu je i dalje Coca Cola sa 77,8 milijardi dolara (rast od 9%).