Naslovna > Vijesti > Toyota želi povećati prodaju hibrida

Toyota

Toyota želi povećati prodaju hibrida

Toyota je prošlog proljeća u Ženevi predstavila crossover C-HR koji bi trebao postati generator još bolje prodaje hibrida.

Toyota najavljuje snažnu ofanzivu prodaje novog crossovera C-HR. Ambiciozni plan predviđa da će se tokom prve godine prodaje u Evropi plasirati između 50.000 i 100.000 C-HR-a. Od tog broja čak bi 70% modela trebalo biti isporučeno sa hibridnim sklopom.

 


Hybrid dolazi sa 1.8 litrenim benzincem i elektro motorom. Emisija CO2 je svega 90g/kg čime se na nekim tržištima ostvaruju značajne benificije prilikom kupovine.
Toyota je vodeći svjetski proizvođač automobila a uz to se nalazi i na prvom mjestu po prodaji vozila sa oznakom Hybrid. Ulaskom C-HR na tržište zaokružena je ponuda u svim trenutno najprodavanijim klasama.

Datum objave: 13/09/2016
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook