Naslovna > Automobili > Peugeot > 2008 > U BiH predstavljen još atraktivniji redizajnirani 2008

Peugeot 2008

U BiH predstavljen još atraktivniji redizajnirani 2008

Nakon redizajniranog Peugeota 508, Peugeot 2008 je drugi model koji je usvojio novi prepoznatljiv dizajn prednjih svjetala. Ova svjetla se odlikuju prisustvom tri vertikalno postavljene "kandže" koje su elegantno ukomponovane u sjajne crne detalje na prednjem braniku...

Sa aktuelnom generacijom Peugeot 2008, kompanija Peugeot je postigla izvanredan uspjeh jer je  ovaj kompaktni SUV brzo postao omiljen među kupcima u Evropi, a od 2019. godine, kada je lansiran, proizvedeno je gotovo 700.000 primjeraka, čime je postao lider u svom segmentu. Sada je stigao i na tržište Bosne i Hercegovine sa svojim prvim redizajnom. Peugeot 2008 oduvijek se isticao kao top izbor u segmentu kompaktnih SUV-ova u Evropi i čak je bio najprodavaniji u toj kategoriji tokom 2021. godine. U aktuelnoj generaciji, dio uspjeha pripada i potpuno električnoj verziji E-2008. Sada je došlo vrijeme za prvo osvježenje dizajna i tehnologije ovog popularnog modela. Peugeot 2008 je privukao pažnju svojim novim atraktivnim bojama karoserije (sada su sve boje dostupne u metalik verziji, čak i na osnovnoj verziji). Posebno je impresivan moćan prednji dio automobila sa još dominantnijom maskom i potpuno novim LED svjetlima koja sada donose prepoznatljiv dizajn sa "tri kandže". Kupce Peugeota 2008 prije svega privlači njegov snažan dizajn koji savršeno spaja eleganciju, moćan izgled i robustnost karakterističnu za SUV-ove.

 

 

 


Svi nivoi opreme i verzije Peugeota 2008 sada nose ovaj novi prepoznatljiv dizajn svjetala. U verzijama GT, karakterističan efekat "tri kandže" je dodatno istaknut u osvjetljenju prednjih svjetala, koristeći tri svjetlosna modula. Ovo posebno naglašava GT verzije, dajući im ekskluzivan izgled prednjeg dijela. Sada su LED zadnja svjetla prisutna na svim verzijama novog Peugeota 2008 i ona su redizajnirana tako da prate prepoznatljiv oblik "tri kandže" karakterističan za Peugeot. Ova zadnja svjetla sastoje se od tri horizontalne dvostruke LED trake postavljene jedna iznad druge, što doprinosi vizuelnom širenju automobila. Svjetla za vožnju unazad i pokazivači pravca takođe su opremljeni LED tehnologijom. Novi Peugeot 2008 donosi i paletu novih boja karoserije. Moderna Selenium Grey je početna boja i takođe je deo ponude boja, a vredno je napomenuti da su sve dostupne boje sada metalik, čak i na osnovnom modelu. Nova Okenite White, koja kombinuje bele i plavičasto-sive elemente, naglašava sofisticiranost nove 2008-ice, dok GT verzija standardno dolazi sa crnim dvobojnim krovom. Svi novi modeli Peugeota 2008 imaju crne retrovizore, bez obzira na izbor boje karoserije. Ukupno je dostupno šest boja karoserije: Selenium Grey, Artense Grey, Okenite White, Perla Nera Black, Elixir Red i Vertigo Blue.

 


Novi Peugeot 2008 dolazi sa potpuno novim aluminijumskim točkovima čijim se dizajnom nastavlja trend "disruptivnog" dizajna, sličnog onome viđenom na Peugeotu 408. Dostupno je nekoliko modela naplataka: 16-inčne "NOMA" (za ACTIVE verzije), 17-inčni "KARAKOY"  (za ALLURE i GT verzije) ili opcionalni 18-inčni "EVISSA" za GT verzije. Svi aluminijumski naplaci imaju centralni dio sa četiri kraka koji elegantno skriva matice točkova i ugravirani je Peugeot grb. Peugeot 2008 je dobio i osvježene oznake na prednjem, bočnim i zadnjem dijelu automobila, sa novim fontom i bojom bazalt sive. Električna verzija, E-2008, ima posebnu "E" oznaku u dihroičnoj plavoj i bijeloj boji. Monogram Peugeota na zadnjem dijelu proteže se duž cijele širine prtljažnika. Sve verzije nove 2008-ice sada dolaze sa novim presvlakama sjedišta, što predstavlja značajan korak naprijed u pogledu luksuza i udobnosti. Takođe, nova opcija su presvlake od alkantare, dostupne kao opcija na GT verzijama, što dodatno unapređuje premium izgled unutrašnjosti.

 


Ključni element unutrašnjosti Peugeota, poznat kao Peugeot i-Cockpit, predstavlja jednu od najjačih karakteristika svakog Peugeot modela. Sa više od 10 miliona prodatih primjeraka u proteklih deset godina, ovaj kokpit je sada unaprijeđen i modernizovan u novom 2008 modelu kako bi unaprijedio ergonomiju i vozačko iskustvo. Instrument tabla nove 2008-ice se nalazi u visini vozačevih očiju, iznad volana, i digitalna je na verzijama ALLURE i GT. Njena digitalna ploča ima dijagonalu od 10 inča i dolazi sa novim dizajnom, dok verzije GT imaju 3D ekran. Boja displeja, raspored informacija i njihova hijerarhija mogu se potpuno prilagoditi po želji vozača. U ACTIVE verziji, 2008 i dalje dolazi sa analognom instrument tablom. Sve verzije Peugeot 2008 sada dolaze sa centralnim ekranom osjetljivim na dodir, dijagonale 10 inča, kao dio standardne opreme. Ovaj ekran može se koristiti za kontrolu različitih funkcija kao što su radio i telefon (u ACTIVE verziji), ili za najnovije generacije Peugeot i-Connect i Peugeot i-Connect naprednih sistema za zabavu i informisanje. Na verzijama ALLURE i GT, centralni ekran dolazi u HD tehnologiji.

 


Peugeot E-2008 predstavlja pionirsku pojavu među 100% električnim SUV vozilima u B segmentu i koristi novi motor koji je već ugrađen u modele E-208 i E-308. Maksimalna snaga ovog motora povećana je za 15%, sa 100 kW/136 KS na 115 kW/156 KS. Takođe, kapacitet baterije povećan je sa 50 kWh na 54 kWh što je je dovelo do značajnog povećanja dometa, koji sada iznosi impresivnih 406 km u WLTP mješovitom ciklusu, u poređenju sa prethodnih 345 km. Peugeot E-2008 dolazi sa dva različita tipa ugrađenih punjača koji su prilagođeni različitim potrebama i rješenjima za punjenje. Standardno, vozilo dolazi sa jednofaznim punjačem snage 7,4 kW, dok je kao opcija dostupan trofazni punjač snage 11 kW. Vrijeme potrebno za punjenje baterije od 20% do 80% kapaciteta iznosi 30 minuta na punjaču snage 100 kW, 4 sata i 40 minuta na punjaču snage 7,4 kW, i 11 sati i 10 minuta iz kućne utičnice od 3,2 kW. Početkom 2024. godine, novi Peugeot 2008 će biti opremljen i novim 48V HYBRID pogonom. Ovaj hibridni sistem uključuje novu generaciju benzinskog motora PureTech sa 136 KS, uparen sa novim 6-brzinskim elektrifikovanim mjenjačem sa dvostrukim kvačilom, koji takođe uključuje električni motor. Zahvaljujući bateriji koja se puni tokom vožnje, ova tehnologija pruža dodatni obrtni moment pri niskim brzinama i do 15% manju potrošnju goriva. U gradskoj vožnji, Peugeot 2008 sa HYBRID sistemom može provesti više od 50% vremena u električnom režimu bez emisija.

 


Pored elektrifikovanih motora, Peugeot 2008 nudi širok izbor benzinskih i dizel motora. Opcije uključuju: PureTech 100 opremljen 3-cilindarskim benzinskim motorom zapremine 1,2 litara i snage 100 KS. Ima funkcionalnost Stop & Start sistema i dolazi sa 6-stepenim manuelnim mjenjačem. PureTech 130 je snažnija verzija benzinskog motora, sa 130 KS, 3-cilindarskim, 1,2-litarskim agregatom sa Stop & Start sistemom. Dostupan je sa izborom između 8-brzinskog automatskog mjenjača EAT8 ili 6-stepenog manuelnog mjenjača. BlueHDi 130 EAT8: Za ljubitelje dizela, dostupan je 1,5-litarski, 4-cilindarski dizel motor sa 130 KS, takođe sa Stop & Start sistemom. Ovaj motor se kombinuje sa 8-brzinskim automatskim mjenjačem EAT8 za ekonomičnu vožnju.

 


U Bosni i Hercegovini, Peugeot 2008 je dostupan po početnoj cijeni od 38.264 KM za verziju Active sa motorom od 1,2 litara i snage 100 KS. Zanimljivo je da je cijena ovog modela porasla za svega 638 KM u odnosu na prethodni model prije redizajna, iako sada uključuje unaprijeđen infotainment ekran od 10 inča, bežični Mirror Screen i LED prednje farove. Električni Peugeot E-2008 je sada dostupan u Bosni i Hercegovini po cijeni od 64.504 KM, što predstavlja smanjenje cijene od 2.795 KM u odnosu na model pre redizajna, uprkos povećanju snage motora i kapaciteta baterije. Peugeot 2008 sada dolazi sa novim garantnim uslovima putem Peugeot FlexCare programa, koji obuhvataju period od 5 godina ili 100.000 pređenih kilometara.

Datum objave: 18/10/2023
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook