Najveći porast ostvaren je na azijskom i sjeverno-američkom kontinentu, ali je aktuelno teška situacija na zapadnoevropskim tržištima gdje je tržište Zapadne Evrope (bez Njemačke) palo za 5,8 posto.
S druge strane, na bh. tržištu situacija za marku Volkswagen nikada nije bila povoljnija. Tako je već u 2011. godini zabilježena prodaja ravna onoj u rekordnoj 2008. godini prije početka globalne krize. „Za prvih pet mjeseci 2012. godine u BiH je isporučeno 690 vozila čime se Volkswagen pozicionira na prvo mjesto sa skoro 20% tržišnog udjela u konkurenciji sa više od 30 automobilskih marki koje djeluju u BiH. Dakle, imamo situaciju da je svako peto isporučeno vozilo u BiH (period januar - maj 2012) jedno od Volkswagenovih modela, na čemu možemo zahvaliti isključivo povjerenju naših kupaca u Volkswagen brand i odličnom angažmanu i radu naše prodajno-servisne mreže partnera u BiH.“ – izjavio je Ismir Omeragić, brandmanager Volkswagen putničkih vozila za BiH.