Naslovna > Izdvajamo iz sadrzaja > U maju u svijetu prodato 14 posto više nego lani

Kia bilježi odlične prodajne rezultate

U maju u svijetu prodato 14 posto više nego lani

Kompanija će i dalje povećavati prodaju svog električnog modela EV6, koji je prošle godine postao Evropski auto godine. Kia će momentum prodaje električnih vozila nadograditi i lansiranjem novog modela EV9, velikog prestižnog električnog SUV-a, prvog sa šest ili sedam sjedišta kojeg u Evropi očekujemo u narednim mjesecima...

Korporacija Kia nedavno je objavila impresivne prodajne rezultate za maj 2023. godine. Globalno su prodali ukupno 268.593 vozila, što predstavlja rast od 14,4 posto u odnosu na isti mjesec prethodne godine. Kada se izuzme prodaja namjenskih vozila, prodaja van Južne Koreje porasla je za 15,2 posto, sa ukupno 217.772 prodatih vozila. Na korejskom tržištu Kia je ostvarila prodaju od 50.275 vozila, što predstavlja rast od 10,3 posto u odnosu na 2022. godinu. Kia SUV modeli su bili izuzetno traženi tokom maja, a model Sportage je zabilježio prodaju od 45.959 vozila, dok je model Seltos prodat u 25.345 primjeraka (nije dostupan na evropskom tržištu). Na trećem mjestu po prodaji bio je veliki SUV model Sorento sa 20.909 prodatih vozila. Ovi rezultati potvrđuju popularnost Kia SUV modela i svjedoče o uspješnom rastu prodaje kompanije na globalnom nivou.

 

 


Prodaja vozila Kia van Južne Koreje u maju u odnosu na prethodnu godinu povećala se za 15,2 posto, sa ukupno 217.772 prodatih vozila. Među najprodavanijim modelima na tim tržištima, model Sportage se istakao sa prodajom od 39.774 primjerka. Drugi SUV model koji je zabilježio dobre prodajne rezultate bio je Seltos, sa 20.553 prodatih primjeraka. Takođe, model K3 (poznat i kao Forte na nekim tržištima) je bio popularan sa 15.483 prodatih primjeraka.

 

 

U maju, Kia je ostvarila prodaju od 50.275 vozila na domaćem korejskom tržištu, što predstavlja rast od 10,3 posto u odnosu na maj 2022. godine. Na Kijinom domaćem tržištu, najprodavaniji model bio je veliki monovolumen Carnival (koji nije dostupan u Evropi) sa 6.695 prodatih primjeraka. Sljedeći najtraženiji bili su dva sportska terenca - Sorento sa 6.499 prodatih primjeraka i Sportage sa 6.185 prodatih primjeraka. Kia očekuje da će se situacija na globalnom tržištu, koja je bila otežana nedostatkom dijelova, postepeno poboljšavati. Brend ima za cilj da se fokusira na povećanje prodaje elektrifikovanih vozila i sportskih terenaca, kao i na povećanje profitabilnosti. Ovi podaci ukazuju na kontinuirani uspjeh Kie na domaćem tržištu i njihovu strategiju usmjerenu ka rastu u oblasti elektrifikacije i sportskih terenaca.

 


Na događaju "CEO Investor Day" koji se održao u Seulu u aprilu ove godine, Kia je predstavila svoju srednjoročnu i dugoročnu poslovnu strategiju s fokusom na elektrifikaciju. Kompanija je postavila modifikovani prodajni cilj za 2030. godinu koji iznosi 4,3 miliona vozila, pri čemu će 1,6 miliona vozila biti potpuno električna. Kia će nastaviti da intenzivira napore u elektrifikaciji svoje modelne linije i ubrzati svoju transformaciju u pružaoca održive mobilnosti putem inovativnih proizvoda i usluga mobilnosti.

Datum objave: 22/06/2023
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook