Povećani troškovi proizvodnje ovakvih agregata, ali i smanjena potražnja su jedni od razloga za donošenje ovakve odluke. FCA grupaciju čine Fiat, Alfa Romeo, Ferrari, Lancia, Maseratti, Crysler, Dodge, Ram i Jeep. Ideja o prestanku investiranja u dizelske agregate nije isključivo vezana za “Dieselgate” skandal koji trese Evropu zadnjih mjeseci, već i iz drugih objektivnih razloga poput rezanja troškova i preusmjeravanja sredstava u razvoj hibridnih benzinsko-električnih pogonskih agregata. Toyota je već objavila da prestaje sa ulaganjem u dizelsku tehnologiju, Porsche je potvrdio da potpuno odustaje od dizela a sada vijesti o sličnim planovima dolaze i iz FCA grupacije.
Izvještaj kojim raspolažemo ne citira konkretnu odluku iz FCA grupacije da će prestati sa proizvodnjom dizelskih agregata ali je naglašeno da će interna odluka o tome unutar kompanije javnosti biti saopštena 1. juna 2018. godine. Do tada, zbog porasta prodaje u 2017. godini, Fiat će nastaviti sa prodajom komercijalnih vozila opremljenih dizelskim agregatima, dok će za brend Dodge (konkretno puckup Ram) takođe biti obezbjeđeni dizelski agregati. S obzirom da na tržištu Indije FCA grupacija isporučuje dizelske pogonske jedinice za brendove Tata, Suzuki Maruti i GM, ostaje da vidimo kakve promjene na tržištu može donijeti finalna odluka iz FCA grupacije o prekidu ili nastavku proizvodnje i razvoja dizelskih agregata