Naslovna > Automobili > Porsche > 911 > Unikatnom verzijom u Dubaiju odata počast prvom modelu

Porsche 911 Turbo

Unikatnom verzijom u Dubaiju odata počast prvom modelu

Prvi 911 Turbo je bio opremljen motorom sa vazdušnim hlađenjem koji je pružao snagu od 260 konjskih snaga. Nakon nekoliko godina od početka prodaje, dobio je unaprijeđeni 3,3-litarski motor sa 300 konjskih snaga, koji je bio u upotrebi sve do 1989. godine...

Porsche je predstavio prvi model 911 Turbo 1975. godine, postavljajući novi standard u performansama svog ikoničnog sportskog automobila. Ovaj model je bio opremljen 3,0-litarskim turbopunjenim benzinskim agregatom, širokim body kit-om i masivnim fiksnim zadnjim krilom, dajući mu izgled trkaćeg automobila. Ova inovacija je značajno unaprijedila performanse vozila. U čast prvog proizvedenog modela 911 Turbo i kao dio obilježavanja 60. godišnjice od lansiranja originalnog modela 911, Porsche je predstavio izuzetno poseban i jedinstven 911 Turbo. Ovaj model predstavlja spoj tradicije i savremenog dizajna, odajući počast nasljeđu brenda i naglašavajući inovacije koje su ga učinile prepoznatljivim.

 

 

 


U realizaciji ovog projekta sarađivali su Style Porsche, Porsche Exclusive Manufaktur i Porscheova regionalna kancelarija za Bliski istok i Afriku, uz ključnu podršku kolega iz Heritage & Museuma. Inspirisan prvim istorijskim modelom 911 Turbo, koji je Ferdinand Porsche poklonio svojoj sestri Louise Piech za njen 70. rođendan, ovaj unikatni automobil nosi suštinu bezvremenskog klasika, istovremeno noseći i elemente modernog dizajna. Ova posebna kreacija predstavlja harmoničan spoj tradicije i inovacija, odajući počast nasljeđu brenda kroz reinterpretaciju klasičnih elemenata u savremenom estetskom kontekstu.

 


Prvi 911 Turbo, za one koji nisu upoznati, posjedovao je karoseriju modela 911 Carrera uske šasije, kombinovanu s većim zadnjim krilom karakterističnim za kasnije modele. Unutrašnjost automobila bila je crvene boje i ukrašena Tartan tkaninom, koju je lično odabrala Louise Piech. Automobil je pokretao 2,7-litarski motor s turbopunjačem, što predstavlja razliku u odnosu na kasnije modele koji su bili opremljeni većim 3,0-litarskim motorom. Ovaj prvi 911 Turbo bio je ne samo tehnički impresivan, već i estetski jedinstven sa svojim karakterističnim dizajnom i pažljivo biranim detaljima u unutrašnjosti.

 


Baš kao i prvi model, unikatni 911 Turbo, predstavljen tokom Icons of Porsche Festivala u Dubaiju, ima srebrnu lakiranu karoseriju, ističući klasične crno-crvene Porsche natpise smještene u donjem dijelu vrata i bočnim panelima, odmah iznad pragova. Točkovi s pet krakova takođe su inspirisani klasičnim modelom 911 Turbo, a imaju polirani hromirani vanjski prsten koji vizuelno odgovara nijansama karoserije. Ova pažljivo birana kombinacija boja i detalja naglašava estetsku povezanost između originalnog modela i ovog jedinstvenog unikata, čineći ga istinski prepoznatljivim dijelom Porsche nasljeđa.

Datum objave: 30/11/2023
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook