Porsche je predstavio prvi model 911 Turbo 1975. godine, postavljajući novi standard u performansama svog ikoničnog sportskog automobila. Ovaj model je bio opremljen 3,0-litarskim turbopunjenim benzinskim agregatom, širokim body kit-om i masivnim fiksnim zadnjim krilom, dajući mu izgled trkaćeg automobila. Ova inovacija je značajno unaprijedila performanse vozila. U čast prvog proizvedenog modela 911 Turbo i kao dio obilježavanja 60. godišnjice od lansiranja originalnog modela 911, Porsche je predstavio izuzetno poseban i jedinstven 911 Turbo. Ovaj model predstavlja spoj tradicije i savremenog dizajna, odajući počast nasljeđu brenda i naglašavajući inovacije koje su ga učinile prepoznatljivim.
U realizaciji ovog projekta sarađivali su Style Porsche, Porsche Exclusive Manufaktur i Porscheova regionalna kancelarija za Bliski istok i Afriku, uz ključnu podršku kolega iz Heritage & Museuma. Inspirisan prvim istorijskim modelom 911 Turbo, koji je Ferdinand Porsche poklonio svojoj sestri Louise Piech za njen 70. rođendan, ovaj unikatni automobil nosi suštinu bezvremenskog klasika, istovremeno noseći i elemente modernog dizajna. Ova posebna kreacija predstavlja harmoničan spoj tradicije i inovacija, odajući počast nasljeđu brenda kroz reinterpretaciju klasičnih elemenata u savremenom estetskom kontekstu.
Prvi 911 Turbo, za one koji nisu upoznati, posjedovao je karoseriju modela 911 Carrera uske šasije, kombinovanu s većim zadnjim krilom karakterističnim za kasnije modele. Unutrašnjost automobila bila je crvene boje i ukrašena Tartan tkaninom, koju je lično odabrala Louise Piech. Automobil je pokretao 2,7-litarski motor s turbopunjačem, što predstavlja razliku u odnosu na kasnije modele koji su bili opremljeni većim 3,0-litarskim motorom. Ovaj prvi 911 Turbo bio je ne samo tehnički impresivan, već i estetski jedinstven sa svojim karakterističnim dizajnom i pažljivo biranim detaljima u unutrašnjosti.
Baš kao i prvi model, unikatni 911 Turbo, predstavljen tokom Icons of Porsche Festivala u Dubaiju, ima srebrnu lakiranu karoseriju, ističući klasične crno-crvene Porsche natpise smještene u donjem dijelu vrata i bočnim panelima, odmah iznad pragova. Točkovi s pet krakova takođe su inspirisani klasičnim modelom 911 Turbo, a imaju polirani hromirani vanjski prsten koji vizuelno odgovara nijansama karoserije. Ova pažljivo birana kombinacija boja i detalja naglašava estetsku povezanost između originalnog modela i ovog jedinstvenog unikata, čineći ga istinski prepoznatljivim dijelom Porsche nasljeđa.