Naslovna > Automobili > Aston Martin > Vantage > Uzbuđenje na točkovima od 665 KS

Aston Martin Vantage

Uzbuđenje na točkovima od 665 KS

Proizvodnja novog Vantagea počinje uskoro, dok se prve isporuke očekuju u drugom kvartalu godine...

Aston Martin Vantage je značajno unaprijeđen za iduću godinu, donoseći ne samo novi izgled već i značajno povećanje snage, što dokazuje da era uzbudljivih sportskih automobila sa motorima sa unutrašnjim sagorijevanjem još uvijek traje. Aston Martin opisuje novi model kao najbrži i najviše fokusiran na vozača Vantage u 74-godišnjoj istoriji modela, a lista specifikacija to jasno potvrđuje. Automobil pokreće 4,0-litarski bi-turbo V8 motor, koji sada razvija 665 KS i 800 Nm obrtnog momenta. Inženjeri su uspjeli da izvuku više snage zahvaljujući modifikacijama profila bregaste osovine V8 motora, a optimizovana je i kompresija, dok su ugrađeni i veći turbopunjači, uz poboljšano hlađenje. Motor je uparen sa poznatim 8-stepenim ZF automatskim mjenjačem putem kojeg se snaga prenosi na zadnje točkove. Automobil ubrzava od 0 do 100 km/h za 3,5 sekundi i postiže maksimalnih 325 km/h. Novom sistemu kontrole prijanjanja doprinosi i novi launch control sistem, obezbjeđujući bolje ubrzanje.

 

 

 


Napredak u performansama je značajan, prednji poprečni nosač karoserije je rekonstruisan i pomjeren, omogućavajući veću bočnu čvrstoću između stubova zadnjeg vješanja, uz ugradnju "pametnih" prilagodljivih amortizera. Aston Martin ističe da novi amortizeri pružaju "prirodan sportski osjećaj", uz mogućnost progresivne „čvršće“ kontrole karoserije, i usklađeni su sa poboljšanim elektronskim servo upravljačem. Vantage dolazi sa standardnim 21-inčnim setom kovanih naplataka i Michelin Pilot Sport 5 S gumama dimenzija 275/35 napred i 325/30 pozadi. Standardni su i kočioni diskovi od livenog gvožđa, ali opcionalno se mogu dobiti karbon-keramičke kočnice koje ne samo da unapređuju performanse već i smanjuju težinu za 27 kg.

 


Elektronskih sistema je zaista mnogo, među kojima se ističu napredni sistem kontrole dinamike vozila i elektronski zadnji diferencijal koji radi u saradnji sa poboljšanim ESP sistemom. Vizuelne promjene su najuočljivije naprijed, gdje se nalazi veća prednja maska, dok su ugrađena Matrix LED svjetla slična onima na modelu DB12. Sportski automobil je dobio širi zadnji branik i veće završetke izduvnih cijevi, a pored standardnih boja, moguće je odabrati i jednu od tri dostupne boje. Novi model prati DB12 i u promjenama unutrašnjosti. Armaturna tabla je redizajnirana i uključuje novi infotainment sistem sa ekranom veličine 10,25 inča, koji je upotpunjen mnoštvom fizičkih dugmadi i prekidača. Ozvučenje snage 390W sastoji se od 15 zvučnika, dok je uz doplatu moguće dobiti Bowers & Wilkins ozvučenje snage 1.170W.

Datum objave: 12/02/2024
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook