Naslovna > Izdvajamo iz sadrzaja > V8 motor nakon 2030. samo ako bude dovoljno potražnje

Mercedes o tradicionalnim motorima

V8 motor nakon 2030. samo ako bude dovoljno potražnje

Dok se Porsche i Toyota poigravaju sa sintetičkim gorivima, Mercedes ne misli da su održivo rješenje jer vjeruje da su još uvijek loša za okolinu: "Razmotrili smo to, naravno. Ali u energetskom na način da nema smisla. Koliko kilograma CO2 proizvodite za proizvodnju sintetičkih goriva?"...

U julu 2021. Mercedes je otkrio svoje namjere da do kraja decenije pređe na čisto električni pogon. Međutim, ta izjava je došla sa velikim upitnikom na kraju jer je brend precizirao da će se to dogoditi samo tamo gdje "tržišni uslovi dozvoljavaju". To znači da čak i ako će SUS motori biti povučeni u određenim regionima, postoji velika šansa da će njemački proizvođač i dalje imati vozila na benzin u prodaji u većini dijelova svijeta. Neće to nužno svi biti mali motori jer je Mercedes odlučan da zadrži V8 u životu do 2030. godine, pa čak i kasnije. Potpredsjednik proizvođača automobila za razvoj vozila, Joerg Bartels, rekao je da će motor sa osam cilindara ostati, te je naglasio da se sve svodi na strože propise o emisiji štetnih gasova. Ako kompanija sa sjedištem u Stuttgartu može uspjeti i ispuniti prosječne ciljeve za CO2, nema namjeru da povuče V8 ili manji, šestocilindarski agregat.

 

 

 


"Na kraju, mora ispuniti našu ukupnu CO2 strategiju, a mi imamo jasan cilj na tom putu: biti CO2 neutralan na kraju '30-ih, do 2039. A od 2030. samo želimo biti čisto električni. Ali ako još uvijek postoji potražnja kupaca [za benzinskim V8 motorima] u nekim regijama, a to je još uvijek dio naše ponude, zašto bismo to zaustavili?" Mercedes je potpuno svjestan da će imati teškoća u poboljšanju  SUS agregata-a kako bi zadovoljio strože propise – posebno Euro 7 – ali zna se da će neki kupci i dalje htjeti kupiti automobile sa šest i osam cilindara. Bartels je uvjeren da inženjeri mogu učiniti da gotovo svaki motor bude u skladu sa strožim zakonima, ali to dolazi zajedno s visokim troškovima koji neki kupci neće biti spremni platiti.

 


Bartels je priznao da će biti teško opravdati visoke troškove razvoja SUS agregata kada Euro 7 stupi na snagu sredinom decenije, ali taj dan još nije došao. U međuvremenu, V8 je dostupan u asortimanu modela i trebao bi se nastaviti u budućim proizvodima, uključujući drugu generaciju AMG GT. Međutim, AMG C63 će izgubiti V8 u korist četvorocilindarskog agregata, a izvještaji navode da će sljedeći E63 takođe odbaciti 4,0-litarski motor. Sa druge strane, Mercedes  ima i  Maybach S-klasu u stilu S680 sa moćnim V12, jednim od posljednjih dvanaestocilindarskih novih automobila.

Datum objave: 12/09/2022
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook