Prvi put u istoriji poslovanja Volkswagena, ovoj grupaciji je više od 50% profita došlo poslovanjem luksuznih brandova u okviru grupacije. Ovaj podatak ogleda se u činjenici da je u profit Volkswagena uračunat i profit Porschea za prvu polovinu ove godine, piše Bloomberg.
Usporedbe radi, prije pet godina luksuzni brandovi su Volkswagenu donosili 39 % profita. Ekspanzija VW-a i kupovina luksuznih brandova uklapa se u cilj grupacije da do 2018. godine na ljestvici najvećih automobilskih marki prestigne Toyotu i GM. U tu svrhu Volkswagen će u narednim godinama investirati 62,4 milijarde eura. Trenutno grupacija iz Volfsburga prodaje 1 milion više luksuznih automobila u odnosu na Toyotu i GM. Ulaganje Volkswagena u luksuzne brandove i automobile ima nekoliko prednosti, prije svega što ekonomska nesigurnost nerijetko pogađa ove kupce. Druga značajna činjenica je to što se na lukszunim automobilima mnogo više zarađuje sa znatno većim maržama nego na automobilima sa oznakom Škode ili Seata.Samo preuzimanje Porscha, Volkswagenu će pomoći da maržu sa trenutnih 11,4 poveća na 13 %. Usporedbe radi, na Seatovim ili Škodinim automobilima Volkswagen ima oko 4 % marže.