Naslovna > Vijesti > Više prostora a manje buke

Hyundai Tucson

Više prostora a manje buke

Paralelno sa evropskom premijerom na sajmu automobila u Frankfurtu, Hyundai je u Bosni i Hercegovini predstavio nasljednika ix35, novog Tucsona …

Podsjećamo da je ix35 u proteklih pet godina sa više od 500 stotina prodatih primjeraka bio jedan od najpopularnijih modela u kompaktnoj SUV klasi na domaćem tržištu. Tokom bh. prezentacije istaknuto je da se od Tucsona očekuje da zadrži taj nivo, ali i da ode korak dalje i pridobije nove kupce. Sa smjenom generacija Hyundaijevih kompaktnih SUV modela došlo je i do određenih gabaritnih promjena između njih. Naime, Tucson se izdužio za 65 mm, dok je širina povećana za 30 (1.850 mm). U potrazi za boljom aerodinamikom visina je smanjena za 10 mm (1.645 mm). Istovremeno koeficijent otpora vazduha je za 0.37 Cx koliko je bio kod ix35, smanjen na Tucsonovih 0,33 Cx, što se prema navodima iz Hyundaija pozitivno odrazilo na nivou buke i potrošnju pri visokim brzinama. Sa 2.670 mm ukupne dužine i osovinski razmak se povećao za 30 mm. Novom arhitekturom enterijera dobijeno je više slobodnog prostora u kabini, ali i prtljažniku čija osnovna zapremina je povećana 47 litara, na ukupnih 513. Osim komfora u enterijeru je poboljšan i kvalitet upotrebljenih materijala.

 

Potpuno nov je i multifunkcionalni upravljač, a mnoge vitalne komande poput onih za klimatizacioni uređaj su maksimalno pojednostavljene. Počasno mjesto na centralnoj konzoli ustupljeno je na dodir osjetljivom ekranu multimedijalnog sistema, koji između ostalog objedinjuje audio sistem i navigaciju. Dosadašnja sigurnosna oprema, koja je bila dostupna u ix35 modelu je proširena sa Smart Parking Assist sistemom za lakše i bezbjednije parkiranje, zatim sistemima automatskog kočenja u slučaju opasnosti, za nadzor pravca u saobraćajnoj traci i detekciju vozila u “mrtvom uglu”. Kao i ix35, i Hyundai Tucson se za potrebe evropskog tržišta proizvodi u Češkoj. Najpovoljniji modeli na bh. tržištu dolaze u kombinaciji sa Base paketom opreme, koji između ostalog sadrži: ručni klima uređaj, audio sistem sa 4 zvučnika i daljinskim komanadama na upravljaču, 17-inčne aluminijumske naplatke, brojne sisteme elektronske asistencije poput: ABS-a i ESP-a, pomoći pri kretanju na uzbrdici i pri spuštanju niz strmine, zatim sistema za stabilizaciju vozila koje vuče prikolicu...

 

U kombinaciji sa ovim paketom 1.6 GDI benzinac sa ručnim mjenjačem i prednjim pogonom košta 40.990 KM. U istoj kombinaciji za 1.7 CRDi agregat treba izdvojiti 45.490 KM, a za 2.0 CRDi, koji u svim paketima opreme dolazi sa pogonom na sve točkove 55.490 KM. Podsjećamo da se osim Base paketa, još nude i: Classic, Premium i Prestige. Najskuplji Tucson na bh. tržištu je model sa Prestige opremom, 2.0 CRDi agregatom, 4x4 pogonom i ručnim mjenjačem za koji treba izdvojiti 67.990 KM. Doplata za automatski mjenjač iznosi 2.000 KM, dok se novi 7 DCT automatik sa dva kvačila može doplatiti isključivo uz 1.6 Turbo GDi benzinca za 5.700 KM.

 

MOTORI

Po dva dizelaša i benzinca
Pogonsku gamu čine jedan atmosferski i tri turbo agregata, koji kombinuju sa jednim ručnim i dva automatska mjenjača. Bh. kupcima Tucson se nudi sa pet agregata, dva benzinska i dva dizelska. Osnovni benzinac je atmosferski 1.6 GDI agregat sa 132 KS (97 kW), koji će se kombinovati isključivo sa šestostepenim ručnim mjenjačem. Iz iste zapremine, ali uz pomoć turbo punjača dobijeno je 170 KS (130 kW). Sa ovim motorom se opciono nudi i savremeni automatski mjenjač sa dva kvačila i sedam brzina. Početnu osnovu u dizelskoj gami kao i do sada predstavlja 1.7 CRDi agregat sa 115 (85 kW), koji dolazi u kombinaciji sa šestostepenim ručnim mjenjačem. Ljubiteljima većih i snažnijih dizeleša Hyundai je ponudio 2.0 CRDi agregat sa 185 KS (136 kW). Uz ovaj motor standardno dolazi ručni šestobrzinac, dok je opciono dostupan i klasični šestostepeni automatik.
 

Datum objave: 19/09/2015
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook