Gol je Volkswagenov automobil napravljen isključivo za tržište Južne Amerike i na tom je tlu izuzetno popularan još od sredine 80-tih a od tada pa do danas prodat u više od 5 miliona jedinica samo u Brazilu.
Dok s nestrpljenjem očekujemo da najveći proizvođač automobila na svijetu, Volkswagen predstavi novu generaciju najpopularnijeg kompakta Golf, u Južnoj Americi predstavljen je redizajnirani Gol. Hatcback i sedan izvedbe ovog automobila nakon osvježenja više liče na Volkswagen automobile te prednji dio podsjeća na novi Passat, Jetu i Polo. Kako to obično biva sa facelift modelima Gol je dobio novi oblik svjetlosnih sekcija, redizajnirane odbojnike i promjene u sitnim detaljima. Osim u vanjštini Gol je osvježen i u unutrašnjosti, novim detaljima poput kromiranih dodataka na ventilacijskim otvorima, novih materijala i nešto drugačijim rasporedom komandi za bolju ergonomiju. Ispod poklopca motora najveći novitet je tek razvijeni 1.0-litarski bi-fuel agregat sa 72 KS kada koristi benzin i 76 KS kada ga pokreće etanol. Prema tvrdnjama iz Volkswagena pogonjen etanolom Gol od 0-100km/h ubrzava za 12.9 sekundi i razvija maksimalnih 165 km/h. Pored hatcbacka Gol redizajnirana je i njegova sedanska izvedba Voyage na koju se također odnose sve ove promjene.