Uz pogonsku jedinicu snage 99 KS namjenjenu za vožnju cestom, opremljen je još jednim motorom snage 197 KS, za korištenje u zraku. Liberty je prvo vozilo koje zadovoljava stroge norme i ispunjava sva zakonska pravila za vožnju cestom i letenje. Da, trebate imati letačku dozvolu da biste mogli koristiti ovakvo vozilo, uz standardnu vozačku dozvolu za vožnju cestom. U početku će ovo prevozno sredstvo biti prodavano pod nazivom Liberty Pioneer Edition sa cijenom između 500 i 600 hiljada funti, a u cijenu je uračunato dodatni sistem za grijanje, neke od opcija za personalizaciju vozila kao i časovi letenja. Samo 90 primjeraka će biti prodano u Evropi, a nakon toga kompanija počinje sa isporukom Liberty Sport modela po nižoj cjeni od oko 300 000 funti. Liberty je napravljen kao trotočkaš sa propelerima koji se sklapaju na krovu, ali u stvari je Gyrocopter letjelica sa dva motora. Rotax pogonska jedinica ima dva segmenta i to jedan za vožnju asfaltom a drugi za letenje. Kretanje zrakom je zamišljeno tako da rotori proizvode silu uzgona dok motor na zadnjem kraju vozila daje potisak.
Transformacija iz cestovnog automobila u letjelicu traje od 5 do 10 minuta, a za polijetanje mu je potrebna staza dimenzija 200x200 metara ili manja avionska pista. Što se tiče performansi, navedeni su podaci poput maksimalne brzine na asfaltu od 160 km/h i ubrzanja do 100 km/h za 9 sekundi, a u slučaju da se vozilo koristi za letenje deklarisana je maksimalna brzina od 170 km/h. PAL-V je sposoban za maksimalnu visina leta od 3500 m, a maksimalni dolet mu je 500 km.
Predstavljanje je zakazano za sajam automobila u Ženevi ove godine. http://youtu.be/GfMNtCP